Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-21, 22:58
  #265
Avstängd
Brain Formulas avatar
Fan vad jag saknar dig <3
Citera
2018-10-24, 07:54
  #266
Medlem
explosionsartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Fan vad jag saknar dig <3
Du och jag min vän!

Seriöst det bästa dissociativa jag någonsin upplevt. Rejält rehabiliterande och potent, i större doser ordentligt disso, inget för ovana eller nojiga folk för down the rabbit hole you go.

Behöver få tag i detta av medicinska skäl. Tipsa gärna om ni vet, kanske pm
Citera
2018-10-24, 09:29
  #267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explosionsartad
Du och jag min vän!

Seriöst det bästa dissociativa jag någonsin upplevt. Rejält rehabiliterande och potent, i större doser ordentligt disso, inget för ovana eller nojiga folk för down the rabbit hole you go.

Behöver få tag i detta av medicinska skäl. Tipsa gärna om ni vet, kanske pm

Känns väldigt sorgligt att jag antagligen aldrig kommer få tag i den här substansen igen just för självrannsakan, ìnsikter och utveckling. Tragiskt. Hoppas någon shop får in lite innan klassning eller kanske efter om det blir hälsofarliga. Kom inte ihåg om det blir narkotika....
Citera
2018-10-24, 11:47
  #268
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explosionsartad
Du och jag min vän!

Seriöst det bästa dissociativa jag någonsin upplevt. Rejält rehabiliterande och potent, i större doser ordentligt disso, inget för ovana eller nojiga folk för down the rabbit hole you go.

Behöver få tag i detta av medicinska skäl. Tipsa gärna om ni vet, kanske pm


Citat:
Ursprungligen postat av Flubro
Känns väldigt sorgligt att jag antagligen aldrig kommer få tag i den här substansen igen just för självrannsakan, ìnsikter och utveckling. Tragiskt. Hoppas någon shop får in lite innan klassning eller kanske efter om det blir hälsofarliga. Kom inte ihåg om det blir narkotika....

Seriöst en av dom bästa sakerna som hänt i mitt liv de senaste 10 åren. Långvarig, stark, terapi. Kommer nog ge mig på att beställa utrikes denna månad. För eget bruk om det ej är tydligt nog ej till salu så inga pm mina vänner Om ni ej vill snacka skit bara allmänt ofc.

Är denna narkotika nu eller bara hälsofarlig?
__________________
Senast redigerad av Brain Formula 2018-10-24 kl. 12:14.
Citera
2018-10-24, 15:08
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Seriöst en av dom bästa sakerna som hänt i mitt liv de senaste 10 åren. Långvarig, stark, terapi. Kommer nog ge mig på att beställa utrikes denna månad. För eget bruk om det ej är tydligt nog ej till salu så inga pm mina vänner Om ni ej vill snacka skit bara allmänt ofc.

Är denna narkotika nu eller bara hälsofarlig?

Googlade mig till att den tyvärr narkotikaklassas. Står inget datum men det brukar väl vara någon vecka efter beskedet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...roger-forbjuds
Citera
2018-10-27, 07:44
  #270
Medlem
explosionsartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flubro
Googlade mig till att den tyvärr narkotikaklassas. Står inget datum men det brukar väl vara någon vecka efter beskedet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...roger-forbjuds
Finns sidor sim säljer via EU som Gr8 men verkar inte vilka posta till Sverige längre pga klassningen. Om någon vet något annat alternativ skicka pm. Frågan är om man kan få tag på något liknande som är lagligt. Inte Fdck då för det är dyrt och verkningslöst i min mening.
Citera
2018-10-27, 07:53
  #271
Medlem
explosionsartads avatar
Förresten! Någon som vet om 3-ho-pcp eller 3-ho-pce har liknande effekt? Verkar ännu inte vara olagligt vad jag hört. Kan förhoppningsvis vara ett alternativ. Bra priser.
Citera
2018-10-27, 21:02
  #272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explosionsartad
Förresten! Någon som vet om 3-ho-pcp eller 3-ho-pce har liknande effekt? Verkar ännu inte vara olagligt vad jag hört. Kan förhoppningsvis vara ett alternativ. Bra priser.
Liknande effekt? Ja.
Däremot är båda klassade i någon bemärkelse.
https://www.folkhalsomyndigheten.se/...sofarlig-vara/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback