Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-29, 22:15
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Tack.

Jävla idiot är vad han är och borde sitta i fängelse samt åka på enorma skadestånd.

Borde men det kommer han nog inte med största sannolikhet.
Citera
2015-09-29, 23:16
  #26
Medlem
Killen drar tillbaka till Iran

Folk tror fortfarande folk flyr från krig?
Citera
2015-09-29, 23:26
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Killen drar tillbaka till Iran

Folk tror fortfarande folk flyr från krig?
Japp. Tusentals var i globen och lekte välfärdsspridare.
Citera
2015-09-30, 00:30
  #28
Medlem
Varför tog det sådan satans lång tid innan det det vidriga lilla aset blev ett polisärende?

Att han t o m kunde gå på en helt okänd person mitt i stan utan att det blev något polisärende av det hela är ju bara sinnessjukt. Enligt dalademokraten var det ju inte förrns den tredje attacken på socialkontoret som något hände. Det var alltså:

1 Attack mot lärare.
2 Attacker och hot mot socialförvaltningen.
1 Attack mot helt okänd person mitt i staden som var tvugna att ske och därefter ÄNNU 1 attack mot socialförvaltningen innan polisen tog tag i saken.

Jag mår illa och känner mig snurrig, det här är ju vansinnigt.
Citera
2015-09-30, 00:50
  #29
Medlem
skullcombos avatar
Citat:
Ett ensamkommande flyktingbarn från Afghanistan åtalas nu för att ha misshandlat en rektor på Hagagymnasiet i Borlänge. Misshandeln var en "hämnd" för att han inte fick börja på skolan på grund av att han är för gammal.

Rektorerna(Maria Burtus Pettersson,Tommy Berg och Nils Pastuhoff.) på Hagagymnasiet stod passivt när en av dess elever mobbades till att byta skola eftersom denne var aktiv medlem i Sverigedemokraternas ungdomsförbund.
Enligt mitt tycke förtjänade Tommy Berg vad som hände.

Med tanke på att det var ett "flyktingbarn", kommer det nog delas ut några dagsböter bara.
Citera
2015-09-30, 02:34
  #30
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan
Låter som att fria tider hittar på igen.
Det är fan sorgligt att folk misstror FriaTider så pass att dom ens får för sig sånt där. I min erfarenhet är FriaTider pålitliga. Som värst vinklar dom ibland, dom hittar inte på saker ur tom luft. Folk kräver knappast att Aftonbladet ska länka till en polisdom för varje artikel dom skriver så jag fattar inte varför man skulle göra det med FriaTider heller.

Men tack till spoiler som länkade Dalademokratens artikel, det är en nödvändig säkerhetsåtgärd för att täppa till käften på alla som gnäller när man delar något från FriaTider på social media.

I övrigt kan jag bara säga att jag fann artikeln komisk. Vad ska man annars göra än att skratta när man läser något såhär jävla stört:
Citat:
Enligt stämningsansökan har han bland annat hotat bränna ned socialförvaltningens kontor och har sagt till en socialsekreterare att han ska "knulla henne på torsdag".

Snacka om blattestereotyp på steroider.
__________________
Senast redigerad av ArgBlattePostar 2015-09-30 kl. 02:37.
Citera
2015-09-30, 02:40
  #31
Avstängd
FromAfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
31 augusti dök 21-åringen upp på socialförvaltningen och krävde mer pengar till uppehället. Han sa att han hade tippat upp de han fått. Vilket fick tjänstemännen att förklara att han var tvungen att planera sina inköp. I senare förhör skulle 21-åringen förklara att han rökte och att pengarna han fått inte ens räckte till det.


Det är fan så man exploderar när man läser de här meningarna...

Rökte vadå? Fy fan så här går det när man ger "stackars flyktingar" allt på ett silverfat.
Citera
2015-09-30, 05:01
  #32
Medlem
Sunimods avatar
Pengar kan de få men då mot en motprestation. Den kallas arbete och utan arbete ska de endast få få 3 mål mat om dagen som de själva får hjälpa till att laga.

De har kommit till Sverige och där ska man arbeta.
Är man för gammal för skola så får man arbeta och lära sig samtidigt.

Hur tror du det hade varit om vi rest till flyktingbarnets land, kunnat ställa massa krav och slå ned någon rektor?

Ojojoj
Citera
2015-09-30, 05:07
  #33
Avstängd
FromAfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod

Hur tror du det hade varit om vi rest till flyktingbarnets land, kunnat ställa massa krav och slå ned någon rektor?

Ojojoj

Tja dom gillar att stena "otrogna" till döds, vad dom gör med dom "otrogna" av honkön vet vi redan, där blir det gruppvåldtäkt innan steningen.
__________________
Senast redigerad av FromAfar 2015-09-30 kl. 05:10.
Citera
2015-09-30, 05:24
  #34
Medlem
KnullMarodorens avatar
Det här är en helt vanlig flykting, det är sådan här människor som väller in över gränsen i tusental varje dag.

Grattis Sverige!
Citera
2015-09-30, 05:33
  #35
Medlem
lirareflashbacks avatar
Naturligtvis händer ingenting. Han tillhor ju den nya adeln.
Rattvist straff hade annars varit att skicka hem honom till Iran.
Citera
2015-09-30, 11:20
  #36
Medlem
Clubliefdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan
Låter som att fria tider hittar på igen.
Låter som att ngn griper halmstrån igen genom att ifrågasætta "hatsajters" troværdighet..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback