Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-29, 10:43
  #1
Medlem
Såg en lustig dragning från mitt konto och efter kontroll med banken så visar det sig att företaget är lokaliserat i Shanghai och sysslar med "kläder"! Enda som går att utläsa från utdraget är JINERKE och inget mera.

Använder till 99% alltid PayPal eller andra säkra tjänster på nätet, och i minsta möjliga mån så blir det att uppge kreditkortet och dessa information.

Så, nu till frågan, hur kan man söka reda på detta företag som? Har försökt att söka på Jin Erke och Jinerke och det enda som kommer fram är några som sysslar med oljor.

Så tips mottages!
Citera
2015-09-29, 10:46
  #2
Medlem
Novus4212s avatar
Spärra kortet och begär ett nytt från banken om du inte redan har gjort det.

Inget annat du kan göra. Inget som du får ut något av iallafall.
Citera
2015-09-29, 10:58
  #3
Medlem
Lämna det jobbet till banken.
Citera
2015-09-29, 11:47
  #4
Medlem
Var inte det jag frågade, utan jag frågade om VART jag kan söka rätt på ett företag i ett annat land. Banken är redan underrättad om ni inte läste det?
Citera
2015-09-29, 14:35
  #5
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0tr00t
Var inte det jag frågade, utan jag frågade om VART jag kan söka rätt på ett företag i ett annat land. Banken är redan underrättad om ni inte läste det?

Var i ditt initiala inlägg står det att du spärrade kortet?

Jag har ett svar till dig men du kan glömma det med den attityden du uppvisar mot folk som försöker hjälpa dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback