Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-10, 20:46
  #13
Avstängd
FromAfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHDskadad
säker på att det är så det ligger till?

Helt osäker är jag inte.
Citera
2015-10-10, 21:32
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollreg
När en zigenare eller en nysvensk har en fis på tvären så slås det alltid upp stort i media, speciellt om man på något sätt kan skylla på den vita mannen. Tex "avgasattacken" som jag nämnde.




Så du har redan fastslagit att det var en "kaosrasist" som varit framme? Så bra, men varför undrar du då vad som hände? Du verkar till att ha mer info än alla andra... Så snälla, upplys oss du store allvetare.

Förresten, kaosrasist??? Hittar du ofta på egna ord..?


Ni rasister är i var och varannan tråd "säkra" på att allt som händer är invandrares fel, trots att det många gånger är svenskar inblandade i brott. Därför kan ni allt få smaka på er egen medicin. Dessutom är det säkerligen en kaosrasist inblandad i detta fall. Om du inte begriper varför jag börjat använda ordet kaosrasist så kanske du ska skaffa dig lite intelligens.
Citera
2015-10-10, 21:33
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromAfar
Helt osäker är jag inte.

Nej, vanföreställningarna har ju tagit över dig helt! Har du några källor på att det är som du skriver? Eller är det bara önsketänkande från ditt håll? Troligast är att minst en kaosrasist är inblandad i detta fall.
Citera
2015-10-10, 21:58
  #16
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Ni rasister är i var och varannan tråd "säkra" på att allt som händer är invandrares fel, trots att det många gånger är svenskar inblandade i brott. Därför kan ni allt få smaka på er egen medicin. Dessutom är det säkerligen en kaosrasist inblandad i detta fall. Om du inte begriper varför jag börjat använda ordet kaosrasist så kanske du ska skaffa dig lite intelligens.

Ni rasister? De flesta gångerna stämmer det ju att det är invandrare som utfört våldtäkten/rånet etc etc. Är det rasistiskt att påpeka fakta?

Sedan är det lyteskomik att att en person som du ber andra att skaffa sig mer intelligens.
Citera
2015-10-10, 21:59
  #17
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Nej, vanföreställningarna har ju tagit över dig helt! Har du några källor på att det är som du skriver? Eller är det bara önsketänkande från ditt håll? Troligast är att minst en kaosrasist är inblandad i detta fall.

Intressant... Har du några källor på att det är som du skriver?

Börjar misstänka att du är ett SD-troll... Ingen kan vara så korkad.
Citera
2015-10-10, 23:34
  #18
Avstängd
FromAfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Nej, vanföreställningarna har ju tagit över dig helt! Har du några källor på att det är som du skriver? Eller är det bara önsketänkande från ditt håll? Troligast är att minst en kaosrasist är inblandad i detta fall.

Detsamma, detsamma .

Har du några källor på att "kaosrasister" är inblandade? Nej det har du inte.

Vi har har läst om flera fall med råmernas inbördes konflikter, sist var någon som blev utkastad på motorvägen för att han inte dragit in tillräckligt med pengar.

Revirstrider om tiggarplatser är ju vanligt förekommande och Åsa-Nisse polisen skiter i det för slippa skita ner händerna och åklagarna som är politiskt styrda inte vill åtala någon av dom inblandade.

Du är bara dum eller försöker med något förlegat "hoax".
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback