Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-04, 23:24
  #13
Medlem
Det verkar finnas bayer primo att köpa just nu så jag undrar om någon hunnit testa och i så fall kan uttala sig om hur dom funkade?
Citera
2016-07-14, 22:44
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Det verkar finnas bayer primo att köpa just nu så jag undrar om någon hunnit testa och i så fall kan uttala sig om hur dom funkade?

Undrar samma.
Citera
2016-07-15, 12:56
  #15
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Det verkar finnas bayer primo att köpa just nu så jag undrar om någon hunnit testa och i så fall kan uttala sig om hur dom funkade?

Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Undrar samma.

Jag har kört ca 40 ampar av den Bayer-primo som finns som ska va äkta.
Jag tyckte den gav mig lättare svullnad vid injektionsområdet, men i övrigt kändes det som det borde, om något nedtonat bara. Bytte till AP's primo och kände bättre effekt så min tanke är att Bayer-primon kanske inte var äkta ändå men fortfarande duglig trots aningen underdoserad.

Det är mina reflektioner.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-07-16, 16:46
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Jag har kört ca 40 ampar av den Bayer-primo som finns som ska va äkta.
Jag tyckte den gav mig lättare svullnad vid injektionsområdet, men i övrigt kändes det som det borde, om något nedtonat bara. Bytte till AP's primo och kände bättre effekt så min tanke är att Bayer-primon kanske inte var äkta ändå men fortfarande duglig trots aningen underdoserad.

Det är mina reflektioner.

Mvh,

-Alfred

Om det nu är kopior varför skulle dom då ens stoppa i aktiv substans?
Kopior eller fake är väl frågan och det måste även vara svårt för dig att känna av en evt. effekt av primo när du kör ganska höga doser av EQ och testo.
Ser att han fortfarande säljer dessa under rubriken "Apoteks produkter" vilket inte känns helt reko.
Ska nog köpa ett roidtest för att se om det är någon aktiv substans i dessa innan jag tycker det är värt att chansa
Citera
2016-07-16, 19:03
  #17
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Om det nu är kopior varför skulle dom då ens stoppa i aktiv substans?
Kopior eller fake är väl frågan och det måste även vara svårt för dig att känna av en evt. effekt av primo när du kör ganska höga doser av EQ och testo.
Ser att han fortfarande säljer dessa under rubriken "Apoteks produkter" vilket inte känns helt reko.
Ska nog köpa ett roidtest för att se om det är någon aktiv substans i dessa innan jag tycker det är värt att chansa

Jag är inte ensam om att han kört dessa ampar och så vitt jag vet fick han frågan om han ville ha de äkta amparna eller kopiorna, detta innebär ju egentligen ingenting men enligt de test jag gjorde som handlar om viskositeten på oljan samt utseendet på ampullerna så var det äkta Bayer-ampar.
Tyvärr fick jag inte hem ett testkit som jag försökt beställa 3 gånger nu utan framgång pga olika anledningar så har ruttnat lite på detta. (har ju innestående för ett gäng kit men får ju betala frakten varje gång något gick snett).

Skitsamma, testa gärna å se vad testet säger. Att göra verksamma kopior gör man för att slippa marknadsföra ett eget varumärke utan säljer det under ett befintligt namn, det behvöer inte betyda att kopiorna är dåliga men de är i regel sämre.

-Alfred
Citera
2016-07-17, 11:25
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Jag är inte ensam om att han kört dessa ampar och så vitt jag vet fick han frågan om han ville ha de äkta amparna eller kopiorna, detta innebär ju egentligen ingenting men enligt de test jag gjorde som handlar om viskositeten på oljan samt utseendet på ampullerna så var det äkta Bayer-ampar.
Tyvärr fick jag inte hem ett testkit som jag försökt beställa 3 gånger nu utan framgång pga olika anledningar så har ruttnat lite på detta. (har ju innestående för ett gäng kit men får ju betala frakten varje gång något gick snett).

Skitsamma, testa gärna å se vad testet säger. Att göra verksamma kopior gör man för att slippa marknadsföra ett eget varumärke utan säljer det under ett befintligt namn, det behvöer inte betyda att kopiorna är dåliga men de är i regel sämre.

-Alfred

Han kanske skickade äkta till dig och kopior till mig då
Han refererade i alla fall till dig angående effekten då jag påpekade den misstänkt låga viskositeten:
https://www.youtube.com/watch?v=DxKeFquZTpA
Har försökt fiska efter fler utlåtande både här och på HB/BM utan någon större respons så börjar bli skeptisk.
Mina är jag ganska säker på är kopior/fake då viskositeten inte stämmer.
Har inte beställt roidtest än men tänkte använda samma som Insider: http://www.davepalumbo.com/index.php...=0&sort=normal
Finns Labmax från Kanada också om du inte lyckats få dessa genom tullen?
Citera
2016-08-30, 12:05
  #19
Medlem
thechosenoness avatar
Nån som kört deras Winstrol 10mg tabbar?
Omdömen på dem tack!
Citera
2017-11-22, 18:26
  #20
Medlem
caecos avatar
Fick tillbaka mitt test hos werlabs efter en månad på testoviron depot av detta märke. Fungerat riktigt bra. Testo var >55nmol
Citera
2017-11-22, 23:41
  #21
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Fick tillbaka mitt test hos werlabs efter en månad på testoviron depot av detta märke. Fungerat riktigt bra. Testo var >55nmol

Batch-nr och shop vore bra å tillägga.

Mvh,

-Affe
Citera
2017-11-23, 19:19
  #22
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Batch-nr och shop vore bra å tillägga.

Mvh,

-Affe
Är batch numret ”LOT:027J” eller ”81052620”? Ampuller på 1ml innehållandes 250mg Testo E. Köpt av G*noz för lite drygt ett år sedan tror jag. Har inte förpackningen kvar tyvärr.

Det är den sista ampullen jag har kvar nu imorgon. Byter tillverkare/märke då.
__________________
Senast redigerad av caeco 2017-11-23 kl. 19:21.
Citera
2017-11-23, 21:03
  #23
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Är batch numret ”LOT:027J” eller ”81052620”? Ampuller på 1ml innehållandes 250mg Testo E. Köpt av G*noz för lite drygt ett år sedan tror jag. Har inte förpackningen kvar tyvärr.

Det är den sista ampullen jag har kvar nu imorgon. Byter tillverkare/märke då.

Grymt precis så ska man skriva för att det hela ska betyda ngt för andra användare som söker betyg på specifika batchar.

Mvh,

-Affe
Citera
2018-12-03, 13:21
  #24
Medlem
caecos avatar
Köpte proviron från apoteksbutiken av detta märke. Fungerar utmärkt. Finns inte så mycket mer att säga, men nöjd blev jag. Tror jag slängde förpackningen och behöll kartorna. Men ska kolla och förhoppningsvis återkomma med batch-nummer om det finns.
__________________
Senast redigerad av caeco 2018-12-03 kl. 13:24.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback