Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-24, 11:01
  #313
Medlem
Luzurs avatar
Det är synd att säga det, men svensken skulle nog må bra av en rejäl käftsmäll så kanske dom vaknar upp ifrån Bingolotto och dagdrömmen.
Citera
2018-10-24, 11:10
  #314
Medlem
Bortamatchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Senaste veckorna har jag bokstavligen suttit såhär: när jag läst nyheterna. Göteborg vill köpa 1000 bostadsrätter - som Svennebannan annars måste skuldsätta sig upp över öronen för att ha råd med -och ge till flyktingar. Hundratals lyxflyktingar ankommer dagligen till Sverige, de som är missnöjda med standarden på boendet tar helt enkelt bara in på hotel. Staten plundrar allt man kommer åt för att kunna fortsätta finansiera detta vansinne samtidigt som sjukvård, skola och rättsväsende går på knäna.
Går svensken man ur huse för att stoppa förfallet? Höjer man ens sin röst och visar sitt missnöje? Röstar man på det enda parti som idag är emot denna utveckling? Nej, snarare tvärtom. Det verkar som om svensken blir mer positiv till invandringen om man ska tro undersökningen från DN/Ipsos:

http://www.dn.se/nyheter/sverige/kra...ingmottagande/

"I undersökningen uppger 31 procent av de tillfrågade att de kan tänka sig att ta emot en flykting i sitt hem."

Helt ärligt så njuter jag av denna utveckling. Ser lite då och då folk som i åratal har uttryckt sig postivt om invandringen, anti-SD, allt-åt-alla, feministtrams osv nu sakta börjar ifrågasätta läget. De håller sig förstås kvar vid sina sjuka idéer om borttagna gränser och könsneutrala skolor, men man kan smått ana hur deras annars så skyddade vardag mer och mer börjar präglas av mångkulturen.
Verkligheten börjar komma ikapp.
De har aktivt varit med och skapat det samhälle vi ser idag. När Sveriges ekonomi går åt helvete och upploppen börjar på riktigt kommer de vakna, men då är det redan försent. Själv tänker jag sitta säkert på avstånd och bara njuta av att se dessa naiva idioter lida maximalt. Kommer skratta när välfärden monteras ner och alla utbildade socionomer från Södertörn blir arbetslösa. Kommer runka av glädje när bidragen dras in för alla vänsterflummare som så länge levt på andra människors hårda arbete.
Kommer helt seriöst fira när jihadisterna börjar smälla bomber på Södermalm mitt bland propaganda-journalisternas och miljötalibanernas jävla veganbarer och surdegsshoppar .

I motsats till vad svensken verkar tro så finns det ingen universell naturlag som garanterar oss fred, välfärd, stabil ekonomi eller ett fungerande samhälle. Vi har det eftersom tidigare generationer slitit och dött som djur för att ge oss det.
Istället för att fortsätta i deras fotspår så att våra barn och barnbarn kan få ett värdigt liv i detta land så tittar svensken passivt på medan allt raseras framför hans ögon och ges bort till främlingar som inte lyft ett jävla finger. Svensken beter sig som de där white-trash människorna man ibland hör om som vinner $100.000.000 på lotto, spenderar hälften på skit och andra hälften ges bort "för man är ju minsann rik! Har råd att vara generös!". Några år senare är allt borta och personen undrar vafan som egentligen hände.

Förr kände jag ångest och oro inför Sveriges kommande kollaps, men med tanke på hur jävla korkat, naivt och verklighetsfrånvänt svensken betett sig de senaste åren så känner jag numera bara längtan att få se detta skämt till land jämnas till marken. Jag vill att svensken kastas ut på gatan för att ge rum åt en somalisk 10-barnsfamilj. Jag vill se svensken utan all den lyx som vi i decennier tagit för given. Jag vill se svensken slava under helvetesförhållanden 12 timmar om dagen för att ens ha råd med en limpa bröd. Jag vill se en moské med böneutrop 5ggr/dag i varenda jävla stad, stor som liten.
Jag vill se de korthåriga, småfeta feministerna få uppleva vad riktigt patriarkalt förtryck innebär - se dem bli tvingade att ha på sig burka för att inte misshandlas eller våldtas på öppen gata.
Jag vill se Prideparaden attackeras med stenar av kränkta muslimska män.

Det här naiva, feminiserade, moralpredikande, bortskämda folket förtjänar sig ett hårt och ordentligt uppvaknande. Man har i decennier ojjat sig över hur rasistiskt, ojämnställt och hemskt Sverige är och hur överlägsna MENA-människor är. Grattis, nu får ni det samhälle ni så länge drömt om.

Är det bara jag som tänker såhär? Finns det någon som faktiskt tycker att svensken inte förtjänar det helvete som är påväg?
Du är inte ensam. Det finns massor med sverigevänner som hoppas på att Sverige ska brinna ner. De blir successivt allt argare när tiden går och inget händer. Bolånetoskar och feminister fortsätter att åka bmw och årlig semester till Thailand.

Det riktigt komiska kommer bli när du upptäcker att smällen (om den kommer). Genom snillrikt manipulerande landar på dig och inte dem.
Citera
2018-10-24, 11:47
  #315
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bortamatchen
Du är inte ensam. Det finns massor med sverigevänner som hoppas på att Sverige ska brinna ner. De blir successivt allt argare när tiden går och inget händer. Bolånetoskar och feminister fortsätter att åka bmw och årlig semester till Thailand.

Det riktigt komiska kommer bli när du upptäcker att smällen (om den kommer). Genom snillrikt manipulerande landar på dig och inte dem.


ha ha
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback