Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-10, 16:56
  #25
Medlem
När han är hemma och hälsar på sina föräldrar i Värmland så våldtar han deras gästers treåriga barn!
Vilken utbildning var det han gick i Norrköping?
Citera
2015-10-10, 18:58
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosspappa
Det är en adopterad neger som kan prata 100% ren svenska. Vet vem det är irl, han var en "fin" i kanten trodde aldrig att han skulle kunna göra något som detta. Lite shockad själv faktiskt.

Kan du utveckla detta med "fin i kanten"?
Citera
2015-10-11, 20:39
  #27
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosspappa
Det är en adopterad neger som kan prata 100% ren svenska. Vet vem det är irl, han var en "fin" i kanten trodde aldrig att han skulle kunna göra något som detta. Lite shockad själv faktiskt.

Hur vet du detta?
Citera
2015-10-12, 02:54
  #28
Medlem
PsychoTheRapists avatar
Jag kan inte riktigt säga hur han var som person, då jag inte gick i samma klass eller umgicks med han. Men han var, som jag kommer ihåg, intresserad av datorer och gick även inriktning IT på gymnasiet.

Som sagt tidigare, så tror jag också att han är adopterad och han kan flytande svenska. Han hade flera kompisar i högstadiet men jag vet inte om han höll kontakten med dem när han började gymnasiet.
Han höll på med kampsport också om jag inte minns fel och det kan vara där han agerat som någon slags fritidsledare.

Jag själv har inte hört någonting om honom förrän detta kom fram.

Citera
2015-10-14, 23:25
  #29
Medlem
Oj detta var en läsning som vart ganska förvånande då jag känner/känt grabben och resten av hans familj i ca 15år. Mest hans äldre "syskon" som var mina närmsta vänner. Han är ej adopterad då han bodde med sin mamma och hennes snubbe.

Hans mamma är från Indien. Någon som har mer information om själva händelsen?
Citera
2015-10-15, 07:50
  #30
Medlem
PsychoTheRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hedgren09
Oj detta var en läsning som vart ganska förvånande då jag känner/känt grabben och resten av hans familj i ca 15år. Mest hans äldre "syskon" som var mina närmsta vänner. Han är ej adopterad då han bodde med sin mamma och hennes snubbe.

Hans mamma är från Indien. Någon som har mer information om själva händelsen?
Jag ber om ursäkt för min okunnighet om GM, jag visste som sagt inte så mycket om honom. Kanske du kan skriva lite mer om honom, så att vi får lite mer insyn i hans liv?

Lite mer om själva händelsen:
Citat:
Övergreppet skedde i samband med en fest i somras. Flickan var då med sina föräldrar på en fest hos bekanta till familjen.
Den misstänkte mannen fick då i uppgift att gå upp på övervåningen av bostaden och leka med flickan då han bedömdes vara bra med barn.
Mannens lek med flickan urartade i stället i sexuella övergrepp som enligt Värmlands tingsrätt kan jämställas vid en grov våldtäkt mot barn.
Flickans föräldrar anmälde dagen efter händelsen efter att pappan till flickan fattade misstankar mot mannen när han tittade till dem på övervåningen.
http://www.expressen.se/gt/ledaren-f...og-barn--doms/
Citera
2015-10-15, 08:39
  #31
Medlem
Ja inte lätt att veta allt om han då han bodde i svensk familj.

Var inte vän med han utan mest hans "bröder" som inte riktigt gillade att deras pappa flyttade ihop med en indier med barn som skulle styra o ställa.

GM började träna judo där jag ibland var hjälptränare och han var alltid där och tränade hårt. När han blev äldre, runt 14-15 så slutade han i judo och började istället i thaiboxning där vi även där tränade tillsammans. Sen som någon skrev ovanför så flyttade han från värmland för att studera. Tror det var någon IT/Media-linje då han ibland kom till thaiklubben på tävling för att filma och redigera.

Har alltid tyckt att han var supertrevlig, om även lite tillbakadragen. Lite "nördig" var han väl. Detta kom som en chock även om jag som sagt inte varit "vän" med han.
Citera
2015-10-15, 08:49
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hedgren09
Ja inte lätt att veta allt om han då han bodde i svensk familj.

Var inte vän med han utan mest hans "bröder" som inte riktigt gillade att deras pappa flyttade ihop med en indier med barn som skulle styra o ställa.

GM började träna judo där jag ibland var hjälptränare och han var alltid där och tränade hårt. När han blev äldre, runt 14-15 så slutade han i judo och började istället i thaiboxning där vi även där tränade tillsammans. Sen som någon skrev ovanför så flyttade han från värmland för att studera. Tror det var någon IT/Media-linje då han ibland kom till thaiklubben på tävling för att filma och redigera.

Har alltid tyckt att han var supertrevlig, om även lite tillbakadragen. Lite "nördig" var han väl. Detta kom som en chock även om jag som sagt inte varit "vän" med han.

Jag har hört att han läser till civilingenjör.
Citera
2015-10-16, 15:38
  #33
Medlem
Nån som vet när dom väntas?
Citera
2015-10-16, 16:03
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basilides
Nån som vet när dom väntas?

Han är väl redan dömd? Enligt artikeln jag länkar fick han 3 års fängelse. Hur mycket av de tre åren kommer han få sitta av innan han kommer ut och upprepar sina sjuka lustar? Kastrera fanskapet!

http://www.expressen.se/gt/ledaren-f...og-barn--doms/

Edit: Finns det namn på äcklet?
Citera
2015-10-16, 16:21
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Han är väl redan dömd? Enligt artikeln jag länkar fick han 3 års fängelse. Hur mycket av de tre åren kommer han få sitta av innan han kommer ut och upprepar sina sjuka lustar? Kastrera fanskapet!

http://www.expressen.se/gt/ledaren-f...og-barn--doms/

Edit: Finns det namn på äcklet?

Jag får lära mig läsa innantill!
Citera
2015-10-16, 16:34
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Han är väl redan dömd? Enligt artikeln jag länkar fick han 3 års fängelse. Hur mycket av de tre åren kommer han få sitta av innan han kommer ut och upprepar sina sjuka lustar? Kastrera fanskapet!

http://www.expressen.se/gt/ledaren-f...og-barn--doms/

Edit: Finns det namn på äcklet?
Bohm, Marcus Erik 19941101-6455
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback