Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2020-06-12, 17:05
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milan.Sevo
Gudmundsson ljuger.

1) Putin fängslar och förföljer ryska nationalister.
2) Ryska nationalister ser på Putin ungefär som ni Sd:are ser på Reinfeldt.

Med denna fakta ser du det fortfarande som troligt att Putin-regimen stöder svenska nazister? Eller att ryska nazister stödjer Putin?

Gudmundsson är en lögnare som fick öppet mål att hetsa mot motståndsrörelsen som "landsförrädare" som borde fängslas för att man kommer slåss för Putin vid en påstådd rysk invasion av Sverige.

Det handlar om destabilisering. Att försvaga väst och EU.

Politiken är underordnad, de hade stöttat blomsterbindning om det varit kontroversiellt.
Citera
2020-06-12, 23:33
  #74
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Förr såg vi till att hålla kommunister utanför försvarsmakten av säkerhetsskäl.

Det blir knepigare med nassarna, men jag hoppas att SÄPO gör sitt jobb.

Det är knepigare med nassarna då de av tradition varit försvarsvänliga och nog sökt sig dit i större omfattning än vad kommunisterna gjorde.
När MUST värvar folk med fejkade examen, törs jag inte ens tänka på vad försigår hos SÄPO.

Skillnaden mellan kommunister och nazister är att de senare värnar om sitt land, medan kommunister strävar efter att förstöra.
Citera
2020-06-13, 03:19
  #75
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Det handlar om destabilisering. Att försvaga väst och EU.

Politiken är underordnad, de hade stöttat blomsterbindning om det varit kontroversiellt.


Hur många organiserade nazister finns det i Sverige? Kanske högst 1000-3000 maximalt om vi även räknar med ganska löst engagerade personer.

Hur pass väl etablerade är dessa i samhället, sitter de på centrala och viktiga positioner, typ som chefer på myndigheter, som journalister och redaktörer på etablerade media? Svar nej, jag får snarare intryck av att det ofta handlar om personer som inte är särskilt etablerade i arbetslivet.

Sålunda, ett ganska fåtal personer där få eller inga ens besitter positioner som kan påverka samhället i högre grad, hur kan dessa destabilisera Sverige?

Den i särklass allra mest destabiliserande kraften i Sverige hävdar jag är Miljöpartiet. Detta parti utgör ett allvarligt hot mot Sveriges ekonomi och ekonomiska välstånd genom dess företagsfientliga politik och galna energipolitik. Detta parti som vill föra en migrationspolitik som inom kort ska förvandla svenskarna till en minoritet i deras eget land.

Om Putin är ute efter att destabilisera Sverige så är ju faktiskt Miljöpartiet det redskap som han använder sig av.
Citera
2020-06-13, 11:27
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Hur många organiserade nazister finns det i Sverige? Kanske högst 1000-3000 maximalt om vi även räknar med ganska löst engagerade personer.

Hur pass väl etablerade är dessa i samhället, sitter de på centrala och viktiga positioner, typ som chefer på myndigheter, som journalister och redaktörer på etablerade media? Svar nej, jag får snarare intryck av att det ofta handlar om personer som inte är särskilt etablerade i arbetslivet.

Sålunda, ett ganska fåtal personer där få eller inga ens besitter positioner som kan påverka samhället i högre grad, hur kan dessa destabilisera Sverige?

Den i särklass allra mest destabiliserande kraften i Sverige hävdar jag är Miljöpartiet. Detta parti utgör ett allvarligt hot mot Sveriges ekonomi och ekonomiska välstånd genom dess företagsfientliga politik och galna energipolitik. Detta parti som vill föra en migrationspolitik som inom kort ska förvandla svenskarna till en minoritet i deras eget land.

Om Putin är ute efter att destabilisera Sverige så är ju faktiskt Miljöpartiet det redskap som han använder sig av.

Sovjet jobbade rutinmässigt med att finansiera KPLMr och tok-kommunismen. De finansierade VPH länge, men CH Hermannson svängde bort från Stalin.

Det är ett långsiktigt arbete och de vill ha den här typen av stök vi har nu. De kan stödja båda sidorna som slåss på gatan om de kan.

Jag tror inte de vill att nassarna skall ha makten då de skulle rusta upp å det värsta.

Syftet är att försvaga, så tvivel, sänka nationellt självförtroende.
Citera
2020-06-13, 12:01
  #77
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Sovjet jobbade rutinmässigt med att finansiera KPLMr och tok-kommunismen. De finansierade VPH länge, men CH Hermannson svängde bort från Stalin.

Det är ett långsiktigt arbete och de vill ha den här typen av stök vi har nu. De kan stödja båda sidorna som slåss på gatan om de kan.

Jag tror inte de vill att nassarna skall ha makten då de skulle rusta upp å det värsta.

Syftet är att försvaga, så tvivel, sänka nationellt självförtroende.


Det var en stor vinst för Sovjet att stödja vänsterextremister. Visserligen blev de olika vänstersekterna utan väljarstöd, men många individer tog sig långt upp på höga samhällsfunktioner. Jag kan inte se detsamma gäller högerextremister.

När det gäller att försvaga och skapa instabilitet behövs inga nazister, Miljöpartiet skapar med sin starka inflytande och farliga politik en situation för Sverige som jag inte vet vart det hamnar, men som jag bävar inför.
Citera
2020-06-14, 16:04
  #78
Medlem
Hursomhelstings avatar
Det finns en mängd länder som ger support till olika rörelser runt om i världen sedan om att dom rörelserna inte helt passar in den mallen som visas upp i offentligheten, tja det är politik, vad som förvånar mig är att lilla Sverige är väldigt aktiv i att använda Proxys.

Finland, Norge, Danmark har mig veterligen aldrig fört en sådan politik där dem ger support och utb till revolta rörelser i andra länder men så har dom inte heller dem samma problemen som vi har. Peta och påta tillräckligt länge i ett pissmyrebo och plötslig så har man dem uppe byxorna, delad glädje är dubbel glädje!
Citera
2020-06-14, 16:31
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
När MUST värvar folk med fejkade examen, törs jag inte ens tänka på vad försigår hos SÄPO.

Skillnaden mellan kommunister och nazister är att de senare värnar om sitt land, medan kommunister strävar efter att förstöra.

Om de värnade sitt land skulle inte en fientlig främmande makt stötta dem. De har en negativ, destabiliserande inverkan på landet. Lite ironiskt att de som kallar sig "Sverige-vänner" är det största landsförädarna. Ja, även SD är opålitliga.
Tror de Ryssen stöttar dem för att han vill värna Sverige från invandring? Ha ha, vilket skämt. Begrunda detta - vår arvsfiende stöttar er för han vet att ni är skadliga för landet ni påstår er älska.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback