Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-10, 13:32
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Har hon någonsin sagt något annat, men vad är grejen? Det är ungefär som att säga: jag tjänar så bra men ingen pratar om min ekonomi, jag vill jag också få alla bidrag och jag skäms inte för att säga att jag inte behöver dem. Det är dessa proppar som Linda Skugge eller bullbakande genompräktiga Maud Olofsson som ska väck och krossas, det är de som utgör hinder för andra att komma fram. Det är det nya. Att präktiga pedanter är stolta över att de är präktiga pedanter (med noll koll, med noll talang eller fingertoppskänsla för något) det är däremot tröttsamt vanligt.


I sina mediala glansdagar verkade Skugge sannerligen inte präktig, snarare framstod hon som en kränkt och peppad halvpsykopat, okunnig, driven av avund och utan någon talang annat än förmågan att vråla och väcka uppmärksamhet.
Citera
2018-12-10, 15:06
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
I sina mediala glansdagar verkade Skugge sannerligen inte präktig, snarare framstod hon som en kränkt och peppad halvpsykopat, okunnig, driven av avund och utan någon talang annat än förmågan att vråla och väcka uppmärksamhet.

Som en äldre Cissi Wallin. Talang saknar hon fortfarande men kompenserar det med att vara en skrikhals, typiskt.
Citera
2018-12-10, 23:50
  #15
Medlem
Ps. Hon blev tvingad att vika ut sig! (urk!)
Citera
2018-12-11, 17:00
  #16
Avstängd
Mertillens avatar
Hon tillhör min generation, tidiga 70-talister, och hon är en föredetting. Jag hade glömt bort henne.

Hon får väl ta avstånd från mångkulturen och dyka upp i nya massmedia så vet vi att hon fortfarande finns. Det kanske är därför Katerina Janousch bytt sida.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback