2015-09-21, 08:07
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
Hej! När jag förut i min ungdom rökte cannabis så hade jag en del lustiga upplevelser. Jag hörde knackningar i väggarna, det lät som att folk gick runt i min lägenhet vilket jag även var övertygad om. Jag trodde att någon slängde ned en bomb i min brevlåda (var tidningsbudet), såg fraktaler när jag blundade vilket iofs var trevligt men sedan såg jag skalbaggar och tusenfotingar krypa fram genom väggen.

Min fråga är nu, då jag förstått det att detta egentligen inte är upplevelser man bör få av cannabis, är det tecken på någon psykisk sjukdom? Då tänkte jag möjligen på schizofreni. Det mest påtagliga är väl knackningarna vilka jag faktiskt hörde. Jag undrade vad det var som knackade eller liksom knakade i väggen.

Kommentarer om att jag borde undvika cb undanbedes, detta vet jag och behöver inte påtalas.

Så, är detta helt enkelt vanliga snetripper eller tecken på något allvarligt?
Citera
2015-09-21, 08:34
Medlem
Har nästintill samma upplevelser som dig. Dock fortsätter jag med hallicigener för att jag är dum i huvudet och svag karaktär.

Har däremot schizo i släkten (farfar) så det lär ju bli spännande om det utvecklas
Citera
2015-09-22, 11:01
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenden
Har nästintill samma upplevelser som dig. Dock fortsätter jag med hallicigener för att jag är dum i huvudet och svag karaktär.

Har däremot schizo i släkten (farfar) så det lär ju bli spännande om det utvecklas

Är du över 20 så lär det redan har visat sig vid detta laget. Lägg ner skiten, sjukdomen äter upp all din livslust. Inget att springa omkring och sukta efter.
Citera
2015-09-29, 08:16
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenden

Det är nog inte så spännande. Schizofreni är mig veterligen riktigt svårt att leva med och ingenting man bör eftersträva.

Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Är du över 20 så lär det redan har visat sig vid detta laget. Lägg ner skiten, sjukdomen äter upp all din livslust. Inget att springa omkring och sukta efter.

Håller med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in