Hej! När jag förut i min ungdom rökte cannabis så hade jag en del lustiga upplevelser. Jag hörde knackningar i väggarna, det lät som att folk gick runt i min lägenhet vilket jag även var övertygad om. Jag trodde att någon slängde ned en bomb i min brevlåda (var tidningsbudet), såg fraktaler när jag blundade vilket iofs var trevligt men sedan såg jag skalbaggar och tusenfotingar krypa fram genom väggen.
Min fråga är nu, då jag förstått det att detta egentligen inte är upplevelser man bör få av cannabis, är det tecken på någon psykisk sjukdom? Då tänkte jag möjligen på schizofreni. Det mest påtagliga är väl knackningarna vilka jag faktiskt hörde. Jag undrade vad det var som knackade eller liksom knakade i väggen.
Kommentarer om att jag borde undvika cb undanbedes, detta vet jag och behöver inte påtalas.
Så, är detta helt enkelt vanliga snetripper eller tecken på något allvarligt?
Har nästintill samma upplevelser som dig. Dock fortsätter jag med hallicigener för att jag är dum i huvudet och svag karaktär.
Har däremot schizo i släkten (farfar) så det lär ju bli spännande om det utvecklas
Är du över 20 så lär det redan har visat sig vid detta laget. Lägg ner skiten, sjukdomen äter upp all din livslust. Inget att springa omkring och sukta efter.
Har nästintill samma upplevelser som dig. Dock fortsätter jag med hallicigener för att jag är dum i huvudet och svag karaktär.
Har däremot schizo i släkten (farfar) så det lär ju bli spännande om det utvecklas
Det är nog inte så spännande. Schizofreni är mig veterligen riktigt svårt att leva med och ingenting man bör eftersträva.
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Är du över 20 så lär det redan har visat sig vid detta laget. Lägg ner skiten, sjukdomen äter upp all din livslust. Inget att springa omkring och sukta efter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!