Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-18, 16:17
  #1
Medlem
Mulla Krekars avatar
Jag får upp den jävla Yahoo-sökmotorn som startsida. Vill ha Google, ändrar jag det i inställningar, så funkar det några gånger, men efter ett tag kommer Yahoo-skiten upp igen. Hur får man bort det permanent?
Citera
2015-09-18, 17:02
  #2
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag får upp den jävla Yahoo-sökmotorn som startsida. Vill ha Google, ändrar jag det i inställningar, så funkar det några gånger, men efter ett tag kommer Yahoo-skiten upp igen. Hur får man bort det permanent?

Yahoo ska gå att ta bort lätt på vanligt sätt - https://www.google.se/search?q=remov...+as+start+site. Använd länk 1-2-3 eller 4 annars bör länk #5 hjälpa.
Citera
2015-09-21, 14:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag får upp den jävla Yahoo-sökmotorn som startsida. Vill ha Google, ändrar jag det i inställningar, så funkar det några gånger, men efter ett tag kommer Yahoo-skiten upp igen. Hur får man bort det permanent?

Du har godkänt det vid installation av något, exempelvis Java. Avinstallera Yahoo Browser Bar eller vad det kan tänkas heta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback