Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-12-11, 11:34
  #37
Medlem
Namajunas var grym. Blixsnabba slag jämfört med VanZant. Hon kommer ju krossa alla tjejer som inte har sådan snabbhet. Ronda är likadan. Sånt som skiljer agnarna från betet när det kommer till tjejerna.
Citera
2015-12-11, 17:17
  #38
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Namajunas var grym. Blixsnabba slag jämfört med VanZant. Hon kommer ju krossa alla tjejer som inte har sådan snabbhet. Ronda är likadan. Sånt som skiljer agnarna från betet när det kommer till tjejerna.
Van Zant imponerade också som fan, ta stryk på det sättet men ändå jobba sig ur så djupa submissionförsök tyder på ett sjukt bra pannben. Hon kommer garanterat utvecklas och bli riktigt bra.

Roliga matcher överlag tycker jag.
Citera
2015-12-11, 18:12
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Van Zant imponerade också som fan, ta stryk på det sättet men ändå jobba sig ur så djupa submissionförsök tyder på ett sjukt bra pannben. Hon kommer garanterat utvecklas och bli riktigt bra.

Roliga matcher överlag tycker jag.
Hon måste ha vunnit nya fans genom sin ihärdiga prestation, spö i 5 ronder för guds skull, en av de tuffaste i divisionen. Men hon lär inte få vara headline på något kort på ett tag.
Citera
2015-12-11, 18:38
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Van Zant imponerade också som fan, ta stryk på det sättet men ändå jobba sig ur så djupa submissionförsök tyder på ett sjukt bra pannben. Hon kommer garanterat utvecklas och bli riktigt bra.

Roliga matcher överlag tycker jag.

Jag håller med dig, jag trodde hon skulle ge vika för ett TD och klappa efter hennes cut hon fick i första eller andra rond, stort utav henne att visa på den tuffheten o bara köra på, men hon hade ingen chans från första kontakten dom hade.
Citera
2015-12-11, 20:07
  #41
Medlem
Mx_1337s avatar
Jobbigt att vara Andreas Ståhl, inget fördelaktigt varken när det gäller omständigheter eller matchningar i UFC hittills. Först en riktig Prodigy i Gilbert Burns, som dessutom slår käken av honom i första ronden, och sen Ponzinibbio som var riktig favorit här, dessutom typ 1,5 års ringrost på Ståhl.
Hoppas han får en chans till.

Thug Rose räddade galan dock! Hon har verkligen tagit sig upp på den nivån man hoppades på efter Invicta, nu! Inte fått så mycket credit kanske, 4-2 i record, samtidigt vann hon 3/3 i TUF-huset där stora delar av det som nu är 115-divisionen skapades.
Riktigt mycket hjärta visat av VanZant också, det var allt hon hade att erbjuda.
Citera
2015-12-11, 20:49
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Van Zant imponerade också som fan, ta stryk på det sättet men ändå jobba sig ur så djupa submissionförsök tyder på ett sjukt bra pannben. Hon kommer garanterat utvecklas och bli riktigt bra.

Roliga matcher överlag tycker jag.

Jag tycker också det var imponerande. Men imponerande att se en tjej i Namajunas som slåss riktigt imponerande. Önskar Tate var så snabb.
Citera
2015-12-11, 21:19
  #43
Medlem
mmas avatar
Det största flinet jag sett någonsin satt nog monterat på Pat när dom blev fotade i ringen =)
Citera
2015-12-12, 00:10
  #44
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Det största flinet jag sett någonsin satt nog monterat på Pat när dom blev fotade i ringen =)
Thug-Fiance! Tyckte det var skönt att se att han lugnat ner sitt stöd från burhörnan lite också, så Wittman och övriga kan dela ut skarpare direktiv än hans egna "HEADKICK!"-tips. Mer balanserad den här gången
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback