2015-09-17, 11:08
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Men det finns nog inga gatubarn i lilla Trelleborg, så det är förmodligen någon slags förläggning eller HVB-hem

Menade att de har varit gatubarn/ungdomar i exempelvis ett nordafrikanskt land innan de kom hit....
Citera
2015-09-17, 11:10
Medlem
Carl Serungs avatar
Inte så svårt att lista ut.
Trelleborg drog ju jackpott och fick ett gäng asylanter i förra veckan. Klart dessa måste förlusta sig.

Citera
2015-09-17, 11:11
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Menade att de har varit gatubarn/ungdomar i exempelvis ett nordafrikanskt land innan de kom hit....
ok, jag fattar. (det var inte min mening att verka dryg)
Citera
2015-09-17, 11:44
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Över 15 men under 18 behöver ju inte betyda att de verkligen är under 18.

Det låter ju som om ensamkommande är väldigt sannolikt och då kan "barnen" ju vara upp till 30 utan problem.

Hmmm, detta låter lite underligt:

Kan man slänga ut en vild gissning? Tre ensamkommande "barn" som våldtagit en ensamkommande som faktiskt är ett barn. Typ tre araber i 20-25 års åldern som ljugit att de är 17 som får fatt i en Afghansk 15-åring på hemmet de alla bor på och får till en forced backdoor entry.

De överträffar ta mig fan sig själva varenda dag som går.

Ska man gå runt och vara rädd att bli våldtagen nu när dom inte har något getter att tillgå?
Citera
2015-09-17, 12:05
Bannlyst
Skrämmande utveckling men de 000000.1 % av världens rikaste är värda varje krona varför ska vi klaga? De kräver att mer ska handla deras matvaror i Sverige det spelar ingen roll vad konsekvenserna blir? Eller vems pengar de handlar med. Skillnad var i Jugoslavien var det fullt inbördeskrig med uppradande männ som först grävt sina gravar klart som fan att de flydde-känns inte som att den KATASTROF media målar upp är av samma dignitet och att media samarbetar med de 000000.1% hellre än de makthavare de är satta att granska.
Senast redigerad av capodaster 2015-09-17 kl. 12:11.
Citera
2015-09-17, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abortakuten
Fria tider rapporterar: http://www.friatider.se/tre-flykting...dtakt-mot-barn

Från artikeln:
Citat:
Tre flyktingbarn är anhållna misstänkta för en gruppvåldtäkt mot ett barn i den lilla byn Hammarlöv utanför Trelleborg i Skåne natten till igår
Citat:
Enligt domstolshandlingar som Fria Tider tagit del av har våldtäktsmännen uppgett att de är mellan 16 och 17 år gamla. Alla tre saknar svenska personnummer, bär arabiskklingande namn och är troligen relativt nyanlända till Sverige
Citera
2015-09-17, 12:38
Medlem
Sunimods avatar
Namn ?
Bild ?
Mer uppgifter ?
Citera
2015-09-17, 12:54
Medlem
segadongs avatar
Men ännu ingen som
Vet om de är spöket lapan eller inföd svenne?
Citera
2015-09-17, 13:01
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Det som är oroväckande är den sekretess som omgärdar fallet. Tyder det på att något exceptionellt skett? Är BO allvarligt skadad?

Det SKULLE kunna röra sig om en mycket ung flicka som skadats allvarligt.

Oroväckande, detta.
Citera
2015-09-17, 13:08
Medlem
negrofobens avatar
Nån som vet om det är negrer eller araber?
Citera
2015-09-17, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Nån som vet om det är negrer eller araber?
Spelar väl ingen roll? Oavsett så är det riktigt dåligt att de kommer hit, får hjälp eftersom de "flyr" från missär och krig och gör detta. En dag vaknar Sverige, men då är det tyvärr försent.
Citera
2015-09-17, 13:21
Medlem
Usch, detta känns inte alls bra. Har fortfarande släkt och kompisar där nere, vissa med barn i tonåren...

Det finns ett ensamkommande boende i Maglarp som Malmö driver via Attendo eller någon annan koncern, har jag fått höra. Kan de ha kommit därifrån? Det är 5 km upp till Hammarlöv enligt google maps. Tar en 40-50 min att gå snabbt. Följer man vägen mot Västra Tommarp så är det raka spåret upp till Hammarlöv sen. Resterande ensamkommande boende ligger i östra Trelleborg om jag förstått det rätt. Kontorslokalen som upprättades som akut asylboende i helgen ligger inte jättelångt från Maglarp heller, men mer inne i stan. Tror inte det är sannolikt att de kom därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in