Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-12-13, 11:29
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Lär ju vara i princip omöjligt för 99% av alla fyrtiplussare. Och nej, bara för att en tjej ler åt er så betyder det inte att hon är intresserad.

Både JA och NEJ....
Det finns en gammal sanning, unga tjejer dras åt pappa hållet. Givetvis omöjligt att veta
på förhand, så man får ju vara försiktig om man gör ett närmande mot en 18-årig tjej.
Vänta in hennes signaler så man vet om det är grönt ljus eller om det bara var ett
leende.

Som jag skrev innan har jag inte vågat ta steget, eftersom det är så mycket stigma
i vårt samhälle. På gott och ont. Men jag drömmer om ett förhållande med en 18-20 årig
tjej. Det finns inget attraktivt med gamla kärringtrasor imo. Undantag finns, läckra MILF:ar,
men de kräver så klart en ung läcker kille eller en snuskigt rik äldre man.

Det är nästan så det är mer accepterat med äldre kärringar och unga killars lammkött. Sjukt
att pendeln svingat över åt det hållet, för vad som är accepterat.

Jag vet att jag är LÅNGT ifrån ensam om att föredra unga tjejer framför kvinnor i 40-års åldern.
Citera
2018-12-14, 15:30
  #62
Medlem
Inga bekymmer.
Citera
2018-12-14, 16:08
  #63
Avstängd
Pinkivs avatar
Men kom igen nu!

Bara för några dagar sen hade Interpol en grej där dom tog in män med intresse för unga tjejer

Visst får du ha det men... förvänta dig ett längre fängelsestraff om du åker dit!
Citera
2018-12-14, 16:14
  #64
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustForTheTruth
Både JA och NEJ....
Det finns en gammal sanning, unga tjejer dras åt pappa hållet. Givetvis omöjligt att veta
på förhand, så man får ju vara försiktig om man gör ett närmande mot en 18-årig tjej.
Vänta in hennes signaler så man vet om det är grönt ljus eller om det bara var ett
leende.

Som jag skrev innan har jag inte vågat ta steget, eftersom det är så mycket stigma
i vårt samhälle. På gott och ont. Men jag drömmer om ett förhållande med en 18-20 årig
tjej. Det finns inget attraktivt med gamla kärringtrasor imo. Undantag finns, läckra MILF:ar,
men de kräver så klart en ung läcker kille eller en snuskigt rik äldre man.

Det är nästan så det är mer accepterat med äldre kärringar och unga killars lammkött. Sjukt
att pendeln svingat över åt det hållet, för vad som är accepterat.

Jag vet att jag är LÅNGT ifrån ensam om att föredra unga tjejer framför kvinnor i 40-års åldern.

Har haft en del yngre som singel, det är som du säger ett pappakomplex som spökar. De kan vara väldigt snygga och framåt, men vill inte ha ett förhållande. Och det vill inte du heller, ålderskillnaden är alldeles för jobbig om man vill ha en partner att ha ett intellektuellt samtal med.

Nej, samma ålder är alltid bäst. Knulla gör man max två gånger om dagen i min ålder, de andra timmarna måste fyllas med annat, och då är det oerhört skönt med de som har samma referensramar som en själv!
Citera
2018-12-15, 00:23
  #65
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkiv
Men kom igen nu!

Bara för några dagar sen hade Interpol en grej där dom tog in män med intresse för unga tjejer

Visst får du ha det men... förvänta dig ett längre fängelsestraff om du åker dit!

vafan yrar du om, mindeåriga eller ?
Citera
2018-12-15, 15:28
  #66
Medlem
Evikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustForTheTruth
Både JA och NEJ....
Det finns en gammal sanning, unga tjejer dras åt pappa hållet. Givetvis omöjligt att veta
på förhand, så man får ju vara försiktig om man gör ett närmande mot en 18-årig tjej.
Vänta in hennes signaler så man vet om det är grönt ljus eller om det bara var ett
leende.

Som jag skrev innan har jag inte vågat ta steget, eftersom det är så mycket stigma
i vårt samhälle. På gott och ont. Men jag drömmer om ett förhållande med en 18-20 årig
tjej. Det finns inget attraktivt med gamla kärringtrasor imo. Undantag finns, läckra MILF:ar,
men de kräver så klart en ung läcker kille eller en snuskigt rik äldre man.

Det är nästan så det är mer accepterat med äldre kärringar och unga killars lammkött. Sjukt
att pendeln svingat över åt det hållet, för vad som är accepterat.

Jag vet att jag är LÅNGT ifrån ensam om att föredra unga tjejer framför kvinnor i 40-års åldern.


Du skriver tidigare att du respekterar äldre kvinnor som människor, men använder dig återkommande av ordet "kärringtrasa". Varför?

Det är inte svårt för äldre män att få yngre kvinnor. Det är ett ömsesidigt utbyte och kan vara spännande för stunden. Inte mycket att bygga långsiktigt på däremot.
Citera
2018-12-15, 16:05
  #67
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbabe!
Hyfsat lätt skulle jag säga. Kanske inte exakt 20 men killar mellan ca 18-25 är ganska galna i MILF's
Härligt. Alltid gått igång på kvinnor i ca 40-55 års åldern. Allt från yngre tonåren och gör så även nu som 50+ Mogna damer är så sexigt😉
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback