Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-01, 15:15
  #997
Medlem
havreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bowery666
Ok! Söker jag efter kontrakt då? Och sen en grej till.. går det bara att tjäna coins via matcher och auktioner ? O dumpning med såklart
Ja precis. Ja eller hur skulle du annars tjäna coins menar du? Eller ja du får ju ett visst antal coins ju fler dagar på raken du loggar in men annars är det nog att spela och sälja som gäller.
Citera
2016-08-01, 16:15
  #998
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av havreee
Ja precis. Ja eller hur skulle du annars tjäna coins menar du? Eller ja du får ju ett visst antal coins ju fler dagar på raken du loggar in men annars är det nog att spela och sälja som gäller.

Oright, då vet jag. Tackar!
Citera
2016-08-02, 05:32
  #999
Medlem
pedobear84s avatar
Jag försökte tjäna pengar i HUT 16 genom att köpa billigt å sälja dyrt i AH. Men det gick inge vidare =)
Gick typ +-0 på det haha.

Någon som har en susning vilka spelare i HUT 17 som är billiga och värda pengarna?
Citera
2016-08-10, 21:14
  #1000
Medlem
Tjena alla mina Nhl kåta vänner, nu har jag ett par frågor, jag är tyvär såld på det här jävla nhl-et, provade det första gången hos en polare hösten 2014 , vart total såld, åkte direkt från han till media markt och köpte ps4 , 4 doser och nhl16 endast , kosta bara 7800 sådär lite impulsivt haha =D i alla fall spelade en del men va inge seriös, MEN nu kommer vi till det roliga i Nhl 16 vågar jag påstå att jag i ultimate team har ett av dom 10 bästa lagen i hela HUT av 110 000 lag, det vidriga är att jag lagt runt 1500 euro, alltså 14 lax på ett jävla spel, men vilket otroligt lag ja har det är inte snäll, nu till mina frågor , nummer 1 , jag förhandsboka han sa att man får ett gäng paket då, får man dom liksom alla på en gång eller äre liksom 2 i veckan som suger , iofs skitsamma ska fylla plånkan med 2000 spänn och bara köpa paket hela jävla morronen , börjar lite lätt med 2 lax får vi se vart vi hamnar . .

Nu till min viktigaste fråga, får jag på nått vis som jag inte fattar hur ta med mig 1-2 -3 -4 spelare från 16 till 17 nån som vet ? har liksom Crossan , veschkan , och datsuyk i en kedja , ja gillar den även ( mräkligt va ) =) . . . nån som vet , och nu ska det liras , hoppas på svar kram grabbar .
Citera
2016-08-13, 13:48
  #1001
Medlem
Hur ofta är happy hour och hur länge varar det varje gång ??
Citera
2016-08-15, 09:39
  #1002
Medlem
havreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wamielove
Tjena alla mina Nhl kåta vänner, nu har jag ett par frågor, jag är tyvär såld på det här jävla nhl-et, provade det första gången hos en polare hösten 2014 , vart total såld, åkte direkt från han till media markt och köpte ps4 , 4 doser och nhl16 endast , kosta bara 7800 sådär lite impulsivt haha =D i alla fall spelade en del men va inge seriös, MEN nu kommer vi till det roliga i Nhl 16 vågar jag påstå att jag i ultimate team har ett av dom 10 bästa lagen i hela HUT av 110 000 lag, det vidriga är att jag lagt runt 1500 euro, alltså 14 lax på ett jävla spel, men vilket otroligt lag ja har det är inte snäll, nu till mina frågor , nummer 1 , jag förhandsboka han sa att man får ett gäng paket då, får man dom liksom alla på en gång eller äre liksom 2 i veckan som suger , iofs skitsamma ska fylla plånkan med 2000 spänn och bara köpa paket hela jävla morronen , börjar lite lätt med 2 lax får vi se vart vi hamnar . .

Nu till min viktigaste fråga, får jag på nått vis som jag inte fattar hur ta med mig 1-2 -3 -4 spelare från 16 till 17 nån som vet ? har liksom Crossan , veschkan , och datsuyk i en kedja , ja gillar den även ( mräkligt va ) =) . . . nån som vet , och nu ska det liras , hoppas på svar kram grabbar .
Börja om från början, börja om på nytt..

Du får inte med dig några spelare från 16 till 17.
Citera
2016-08-23, 09:06
  #1003
Medlem
Nån som kommer ihåg hur det var när man gick över från NHL 15 till NHL 16? Vad får man bonus för liksom? Kommer ihåg att man fick lite paket och sånt, men vad baserades det på? Funderar på hur man ska förbereda sig liksom. Ligga i en så hög division som möjligt, sälja av alla spelare så man har mycket coins elller om man kan bättra på sin bonus på nåt sätt.
Citera
2016-08-29, 12:46
  #1004
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davvekulneff
Nån som kommer ihåg hur det var när man gick över från NHL 15 till NHL 16? Vad får man bonus för liksom? Kommer ihåg att man fick lite paket och sånt, men vad baserades det på? Funderar på hur man ska förbereda sig liksom. Ligga i en så hög division som möjligt, sälja av alla spelare så man har mycket coins elller om man kan bättra på sin bonus på nåt sätt.

Jag fick iaf ingenting för utom de 10 (eller hur många det nu var) packsen man fick för att man förbeställde.
Citera
2016-09-02, 14:01
  #1005
Medlem
Kan man ändra kamera vinkel ? Jag anfaller alltid 'uppåt'
Citera
2016-09-03, 23:16
  #1006
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bowery666
Kan man ändra kamera vinkel ? Jag anfaller alltid 'uppåt'
1. Gå in på Anpassa i menyn i vänstra hörnet längst upp i menyn.
2.Sedan gå in på Bild och ljud inställningar.
3.Gå ned lite tills du hittar där det står "Föredrar alltid uppåt/nedåt".
4. Välj det du ska ha
Citera
2016-09-27, 22:24
  #1007
Medlem
Någon som behöver hut coins till NHL 16 ?
Lägg ut en Anaheim logga för 1miljon i så fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback