Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-16, 13:32
  #1
Medlem
majxstros avatar
Nytt år, ny upplaga! Diskutera allt som har med HUT i NHL 16 att göra.

Skriv gärna era uppställningar, resultat och vad ni får i packs ni öppnat.

Kanske skulle utveckla denna tråd till att varje månad ha någonslags HUT-turnering då man nu kan spela mot varandra, vad tycker ni andra?

Jag fick: C.Giroux och P.Rinne i returningbonus, enda nämnvärda jag fått än sålänge.

Och för den eller de som undrar hur jag kan spela 16 redan så är det för att jag köpte spelet från amerikanska Psn och kan då spela samtidigt som amerikanerna.
Citera
2015-09-16, 14:03
  #2
Medlem
ludwiqs avatar
Känns som ett bra år det hära.. Spelade mina 10H, öppnade lite packs, gjorde nån collection o spelade ett par matcher. Lyckades få ihop nämnvärda spelare som: Keith, Sharp, Pomminville, Vatanen, Lack, Zuccarello, Joe Thornton (collection pack) och ett tiotal 85-86or runt 5k.

Ska bli roligt och komma in och dona lite med collections och fixa ihop sitt lag imorgon och se vad det kommer att leda till. Eller är det 00.00 som gäller? Någon som vet något ang när imorgon det släpps för oss?
Citera
2015-09-16, 15:02
  #3
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Känns som ett bra år det hära.. Spelade mina 10H, öppnade lite packs, gjorde nån collection o spelade ett par matcher. Lyckades få ihop nämnvärda spelare som: Keith, Sharp, Pomminville, Vatanen, Lack, Zuccarello, Joe Thornton (collection pack) och ett tiotal 85-86or runt 5k.

Ska bli roligt och komma in och dona lite med collections och fixa ihop sitt lag imorgon och se vad det kommer att leda till. Eller är det 00.00 som gäller? Någon som vet något ang när imorgon det släpps för oss?

Bättre tur än mig med packsen ser det ut som
Skriv gärna vilken konsol ni spelar på, jag sitter på PS4.
Citera
2015-09-16, 17:05
  #4
Medlem
Fick mitt till ps4 från mediamarkt idag. Men hur lägger man in så man får sina bonus packs?
Citera
2015-09-16, 18:24
  #5
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Bättre tur än mig med packsen ser det ut som
Skriv gärna vilken konsol ni spelar på, jag sitter på PS4.

Ja du, inte så illa. Öppnade i och för sig kanske runt 30 packs totalt.

Spelar på Xbox one.
Citera
2015-09-16, 18:34
  #6
Medlem
majxstros avatar
Första buggen hittad:
Körde en match; ledde med 5-0.
Motståndaren drog efter första perioden.
Det va sista matchen innan uppflyttning, jag vann ju matchen men fick inga pucks för varesej matchen eller att jag vunnit divisionen. Blev däremot uppflyttad. Fick även en fin förlust till mitt record, tack EA.
Citera
2015-09-16, 20:05
  #7
Medlem
majxstros avatar
Drog ett par packs för pucks nyss och drog Pavelski,S.Jones osv
Fick även Nyqvist igår som jag idag sålde för 40k...
Citera
2015-09-17, 15:34
  #8
Medlem
Jag kan inte hitta mina 40 guldpaket. Nån som kan hjälpa?
Citera
2015-09-17, 20:32
  #9
Medlem
Azpers avatar
Jag fick bara 10 paket, trots 220k och över 500 matcher spelade i 15.

Är 10 paket max i år eller?

Sen så står det att mitt lag grundades 2015-09-17, lite surt när man lirat sedan 2011 och det alltid stått att laget grundats det året på tidigare spel. Har dom ändrat det till i år tro?
Citera
2015-09-17, 22:23
  #10
Medlem
Flambingos avatar
Ända nämnvärda hittills från gratispacksen är J.Carter
Citera
2015-09-17, 22:30
  #11
Medlem
BoKKaBruns avatar
hur får man sina paket för man lirat förra året?
Citera
2015-09-18, 02:27
  #12
Medlem
Hej!

Ganska ny inom HUT så detta kommer kanske låta lite fjantigt för vissa med hur funkar träningskort? Jag slängde på 3/3 träningskort på 6 spelare och hade 95 totalt i offensivt under en match. Sen nästa match så stod det den vanliga totalen på spelarna men när jag sökte match hade jag fortfarande 95 totalt i offensivt. Spelade andra matchen och kände att det var uppdaterade spelare jag hade. Sen stängde jag av och skulle spela senare men då hade jag bara 90 totalt i offensivt så kan nån förklara träningskort för mig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback