Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-14, 19:47
  #1
Avstängd
ChampagneSosses avatar
http://www.mirror.co.uk/news/world-n...scious-6428587

"Kimberly Jackson allegedly told officers: "I was in the mood" after shocked passers-by spotted her on top of partner Earl Palmer in the car park in Norfolk, Virginia."

"he was just passed out from drinking, and added: "I'm here trying to clear her name and let them know I consented to that, I just didn't finish the job as you could say."

Meth?
__________________
Senast redigerad av ChampagneSosse 2015-09-14 kl. 19:50.
Citera
2015-09-14, 19:49
  #2
Medlem
TheJackets avatar
Om det är meta so what? Vad vill du diskutera?
Citera
2015-09-15, 06:09
  #3
Medlem
Litet konstigt av henne att säga att hon "inte är för publikt sex" när akten, om det nu verkligen är paret på bilden, ju är hur publik ut som helst, och dessutom på en bilparkering mitt på ljusa dagen? Hur tänkte hon?
Bara därför är det lagom åt henne att hon åkte fast.
Citera
2015-09-15, 06:51
  #4
Medlem
Nord88s avatar
Vad gör den här tråden på heta ämnen efter endast två svar på tolv timmar? Flashback är helt konstigt nu för tiden.

Riktigt classy att supa sig full och ha sexuellt umgänge med en utslagen blåman på en parkering mitt på dagen, hennes släkt måste vara stolt.
Citera
2015-09-15, 07:07
  #5
Medlem
Ratads avatar
Jävlar vilket åkerspöke!

Mig hade hon behövt slå ihjäl, elda upp och släppa lite splitterbomber på innan hon fått rida.
Citera
2015-09-15, 10:12
  #6
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jävlar vilket åkerspöke!

Mig hade hon behövt slå ihjäl, elda upp och släppa lite splitterbomber på innan hon fått rida.

Några roliga kommentarer ur klippet.. Kimberley: "I'm not into, uhhh, erotic public sex". Där måste man ju hålla med henne, för särskilt "erotisk" var ju inte hennes insats. Och enligt polisen så var den påträffade mörkhyade gentlemannen "unconscious", men det förnekar han bestämt och med eftertryck - "No, I was just passed out from drinking". Same, same but different!
Citera
2015-09-15, 12:25
  #7
Medlem
Hadde det vært omvendt hadde mannen vært på glattcelle nå..
Citera
2015-09-15, 13:22
  #8
Medlem
P04s avatar
Missbrukare, kanske hemlös.
Notera att hon är 36 år och ser 20 år äldre ut.
Citera
2015-09-15, 16:14
  #9
Medlem
Konstigt att sex ska vara kriminellt, publikt eller privat. Det är fel tycker jag. Men varför är detta en världsnyhet?
Citera
2015-09-15, 20:56
  #10
Medlem
Kennethkvartings avatar
Reportern: Is something like this gonna happen again?

Kvinnan: (med starkt emfas) No!

Mannen: (tar en snabb men ärlig funderare) I don't know.

Komiskt.
Citera
2015-09-15, 21:04
  #11
Medlem
En flickvän får gärna ha sex med mig när jag sover. Men jag hoppas hon väljer bättre tillfälle.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback