Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-09-13, 23:05
  #1
Medlem
De flesta tjejer är så fina i tajta kläder. Själv har ja kameltå som syns när ja har tajta träningsbyxor, ja skäms så mycket. Har provat olika sorters trosor, men kameltån lyckas alltid forma sig.

tycker killarna också att jag är pinsam?
Citera
2015-09-13, 23:11
  #2
Medlem
Dr.Booms avatar
Jag tycker att det är pin, men vissa tycker ju att det är upphetsande ... Såååååå aa, från person till person
Citera
2015-09-13, 23:13
  #3
Medlem
cirkusregeringuss avatar
Det är väl inte så farligt, så länge bruden ser bra ut i övriga hänseenden.
Citera
2015-09-13, 23:14
  #4
Medlem
Senapstjuvens avatar
Vet inte om majoriteten håller med mig, men jag tycker iallafall att det är sjukt osexigt. Ser dumt ut och är inte ett dugg upohetsande.
Citera
2015-09-13, 23:18
  #5
Medlem
Dr.Booms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senapstjuven
Vet inte om majoriteten håller med mig, men jag tycker iallafall att det är sjukt osexigt. Ser dumt ut och är inte ett dugg upohetsande.

Så sant som det är sagt
Citera
2015-09-13, 23:33
  #6
Medlem
shitmagnets avatar
Det beror välan lite på hur "fläskig" den är, jag menar det är ju inte "on eller off" precis, för det finns ju variationer.
Lättast att avgöra är det ju om du skulle lägga upp en bild men det är inte min stil att mana till frivoliteter. Jag ber om ursäkt för att jag ens drog upp det.
Citera
2015-09-13, 23:39
  #7
Medlem
nedboys avatar
Det beror lite på hur den ser ut? Alla anger ju kameltå så fort byxan sitter åt lite. Om byxorna sitter så det blir en liten bulle så är det väl okej? Det är ju helt naturligt att det sitter en fitta där och det ser ju bara löjligt ut när tjejer försöker "gömma" den.

Men det kan ju se roligt ut om du drar åt byxan lite väl mycket. Jämför med om du ser någon med åtsittande jeans. Det är ju snyggt. Men om någon har dragit upp jeansen längs halva midja så ser det bara roligt ut. Ungefär så.

Sen är det bara normalt att killar tänder sexuellt på ett könsorgan som visas på ett framträdande vis. Men det är väl inte det du är ute efter när du tränar kanske? Samtidigt som du alltid vill se snygg och sexig ut (säg inte nej per automatik nu).
Citera
2015-09-13, 23:39
  #8
Medlem
thehater123s avatar
Jag tycker det är väldigt upphetsande.
Kanske för att det blir lite som att se dig naken genom dina kläder eller något, jag vet inte.

Det är jag som kollar in dig bakifrån när du gör dina squats, so watch out.
Citera
2015-09-13, 23:40
  #9
Medlem
Sebzors avatar
Kan du inte ladda upp en bild så vi på Flashback kan avgöra i just ditt fall?
Citera
2015-09-13, 23:54
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Kan du inte ladda upp en bild så vi på Flashback kan avgöra i just ditt fall?

exakt som tjejen i de gula byxorna, men jag har svarta byxor
https://www.google.se/search?q=kamel...-RMSVgjT08M%3A
Citera
2015-09-13, 23:56
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell86
som tjejen i de gula byxorna

du kan fortsätta skämmas eller hitta andra plagg som passar dig bättre
Citera
2015-09-14, 00:31
  #12
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell86
exakt som tjejen i de gula byxorna, men jag har svarta byxor
https://www.google.se/search?q=kamel...-RMSVgjT08M%3A
Sexigt som fan. På bild iaf. Men om nån skulle gå omkring sådär på stan skulle man ju tycka det var lite konstigt.

Det är väl bara att ha en binda i trosan så försvinner väl tån?

Annars har den här tjejen en lösning:
https://www.youtube.com/watch?v=tMtQbvRjI9I
__________________
Senast redigerad av StefanHeterJag 2015-09-14 kl. 00:34.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback