2015-09-12, 09:34
Medlem
Såg detta på fb i morse. Nån som vet mer?

"Id# M#ttsson
den 10 september kl. 21:13 ·

Hej alla som bor i Trångsund.
Om ni ser en Audi A3 med reg nummer ORX 494 åka runt så var uppmärksamma för det var en riktigt creepy kille som åker runt i den.
Han förföljde mig ikväll när jag var ute och gick , stannade med bilen framför mig en bit och sprang in i skogen. När jag går förbi där han sprungit in, så kommer han fram och blottar sig och bara glor. Då går jag snabbt förbi och börjar bli rädd, när jag kommit en bit fram så åker han förbi igen och sen ser jag hans bil stå igen vid sidan av vägen. Men kan inte se honom , så går vidare då står han och trycker bakom en pelare under en bro och gör samma sak igen och börjar gå efter Men då kom jag ut där det var människor !
Detta var nära Larsboda och backen upp emot Flex gymmet i farsta.
Killen såg ganska ung ut runt 25-30 kanske.
Han verkade inte frisk alls , riktigt psyko.. så var försiktiga!!"

(#=a)
Citera
2015-09-12, 09:40
Bannlyst
ORX494,PB,AUDI A3 SB ATT 1.9 TDI,GRÅ,2007,ITRAFIK, *USHTA, NI*O,TRÅNGSUND [*=K]

Tjilivippen
Citera
2015-09-12, 09:43
Medlem
gurkmajjas avatar
Spännande möten.

Vi ska kanske vara lite försiktiga med att hänga ut folk p g a ett facebookinlägg. Tjejen kanske har en oplockad gås med den unge gentlemannen. Varför inte kontakta polisen i första hand. Kan hon ha gjort förvisso, men det framgår inte av trådstarten.
Citera
2015-09-12, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Vi ska kanske vara lite försiktiga med att hänga ut folk p g a ett facebookinlägg. Tjejen kanske har en oplockad gås med den unge gentlemannen. Varför inte kontakta polisen i första hand. Kan hon ha gjort förvisso, men det framgår inte av trådstarten.
Håller verkligen med! I avsaknad av både källor och länk till Facebook-inlägg skulle detta i teorin kunna vara trådstartaren som vill bygga upp något ont mot hennes ex.

Mod borde låsa tråden eller begära ytterligare underlag för denna händelse.
Citera
2015-09-12, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodsknarkarrasist
Håller verkligen med! I avsaknad av både källor och länk till Facebook-inlägg skulle detta i teorin kunna vara trådstartaren som vill bygga upp något ont mot hennes ex.

Läs hennes fb!
Citera
2015-09-12, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodsknarkarrasist

Vet inte hur bra du är på att läsa, men det står att om du byter ut # mot a så hittar länken!
Citera
2015-09-12, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mbtxx
Vet inte hur bra du är på att läsa, men det står att om du byter ut # mot a så hittar länken!
Många med det namnet, här är den rätta:
https://m.facebook.com/ida.mattsson....da.mattsson.54

Tjilivippen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in