Citat:
Citat:
Snyggt fångat!! Jag fångade faktiskt Ivysaur när jag var ute och joggade på en slinga, halvvägs är ändå halva inne
.
Citat:
Jag har plockat 6st Squirtle och runt samma kultur+vatten-område (typ gamla stan där jag bor som ligger i samband med en fors, vattenfall etc). Men samtidigt plockade jag min Ivysaur mitt ute i skogen men visserligen på en slinga så kanske det anses vara landmärke/kulturarv av något slag det med. Behöver man långt avsides? Jag brukar oftast köra långsamt på vägar eller gå på trottoarer när jag fångar... har hört det bara är skit mitt ute i skogen ändå... eller måste man bort från väg/trottoar ändå? Hittade du dom nära vatten eller random?
Sen vill jag tro att det är rätt "orättvist" när det är mycket bättre pokemons i storstäder och bäst verkar vara NYC där Gyrados, Dragonite, Aerodactyl dyker upp titt som tätt.
Sen vill jag tro att det är rätt "orättvist" när det är mycket bättre pokemons i storstäder och bäst verkar vara NYC där Gyrados, Dragonite, Aerodactyl dyker upp titt som tätt.
Tror man per person inte plockar mer i USA eller Japan, tror det beror på att det är så pass många mer människor att man läser in de som många. Inte konstigt att en och annan jävel tar en Chariz då och då
.Annars är jag lite stolt att jag plockat 2 Mr. Mime som är region baserad till Europa.

.