Citat:
Ursprungligen postat av
GlittrigaGullan
Tänk dig en 100%-ig, maxad Ariados!
Ryktena säger att lvl5-raider introduceras i Chicago och när eventet är slut kommer lvl5-raider att komma till resten av världen. Lvl5-raider lär vara legendaries.
Jag kan alltså glömma legendaries med en gång då. Jag spelar för mig själv. På väg till jobbet, på lunchrasten, efter jobbet och om man har något ärende på stan kan jag åka in lite tidigare och gå en runda. Speciellt om det är ett event. Således har jag bara kunnat köra raider tillsammans med andra två gånger totalt. Den enda gången var det med två utomsocknes vänner som var på besök precis när raiderna hade börjat. Andra gången råkade det vara två som kom när jag precis startade en raid mot en 1000 CP Magikarp och de lyckades på något sätt ansluta. Det var ju inte direkt som att jag behövde hjälp.
Det är inte varje dag som jag är i faggorna just när det är en raid. Än mindre chans är det att någon annan är där samtidigt. Skulle jag lyckas samarbeta med två till torde det ju ändå inte räcka till mot en legendary. Det känns lite tråkigt.