2017-07-11, 12:26
Medlem
VARFÖR gör man sitt 1-årsjubileum till det hittills sämsta eventet??? Det är helt obegripligt😱😠VILL dom förlora spelare?! Det borde givetvis varit det mest fantastiska eventet, med allt vad man kan önska sig!
Citera
2017-07-11, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
VARFÖR gör man sitt 1-årsjubileum till det hittills sämsta eventet??? Det är helt obegripligt😱😠VILL dom förlora spelare?! Det borde givetvis varit det mest fantastiska eventet, med allt vad man kan önska sig!
mm, riktigt uselt är vad det är. Däremot ska det vara ett event i Chicago nästa helg som "hela världen ska kunna delta i", så jag hoppas att det blir något riktigt stort för att väga upp för denna flopp
Citera
2017-07-11, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
mm, riktigt uselt är vad det är. Däremot ska det vara ett event i Chicago nästa helg som "hela världen ska kunna delta i", så jag hoppas att det blir något riktigt stort för att väga upp för denna flopp

Fast det verkar som om de har fattat att många blev sura och redan försökt väga upp. Detta genom att lägga till Spinarak till de som kan kläckas i ägg. Genialiskt
Citera
2017-07-11, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etrade
Mina 2 "nya" 10km-ägg kläckta.
Även idag fick jag en Sudowoodo, men också en Larvitar! Är en av två bra så är man ändå nöjd med hatchandet. Larvitaren va visserligen inget att ha men det gav mig 2 power ups på min Tyranitar (CP3506 nu).

Men va händer då sen..? Jo jag hade 4 luckor i äggfacket och snurrade till mig:
10km, 10km, 5km, 10km.

Det känns som mina aningar verkar stämma, drop-raten på nya 10km-pokemons från pokestops är hyfsat hög.

Hur stor urval har du totalt? Själv har jag fått en 10a under eventet. Det är precis 10 ägg sen nu. Efter den har jag fått 6 stycken 2or och 3 stycken 5or.
Citera
2017-07-11, 13:32
Medlem
BistroVagnens avatar
Hej, har en fråga jag hoppas någon här kan svara på: Får "error" när jag ska starta en Raid. Gick bra första gången men sedan dess (3 dagar i rad) har jag fått error.

Någon som vet varför det blir så och hur man löser det?

Det jag hittat är: 1. Man ska ha automatisk tid (jag har det). 2. Bra uppkoppling (har det). 3. Uppdatera appen (gjort det)
Citera
2017-07-11, 13:41
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frekventflygare
Fast det verkar som om de har fattat att många blev sura och redan försökt väga upp. Detta genom att lägga till Spinarak till de som kan kläckas i ägg. Genialiskt

Tänk dig en 100%-ig, maxad Ariados!

Ryktena säger att lvl5-raider introduceras i Chicago och när eventet är slut kommer lvl5-raider att komma till resten av världen. Lvl5-raider lär vara legendaries.
Citera
2017-07-11, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Tänk dig en 100%-ig, maxad Ariados!

Ryktena säger att lvl5-raider introduceras i Chicago och när eventet är slut kommer lvl5-raider att komma till resten av världen. Lvl5-raider lär vara legendaries.

Jag kan alltså glömma legendaries med en gång då. Jag spelar för mig själv. På väg till jobbet, på lunchrasten, efter jobbet och om man har något ärende på stan kan jag åka in lite tidigare och gå en runda. Speciellt om det är ett event. Således har jag bara kunnat köra raider tillsammans med andra två gånger totalt. Den enda gången var det med två utomsocknes vänner som var på besök precis när raiderna hade börjat. Andra gången råkade det vara två som kom när jag precis startade en raid mot en 1000 CP Magikarp och de lyckades på något sätt ansluta. Det var ju inte direkt som att jag behövde hjälp.

Det är inte varje dag som jag är i faggorna just när det är en raid. Än mindre chans är det att någon annan är där samtidigt. Skulle jag lyckas samarbeta med två till torde det ju ändå inte räcka till mot en legendary. Det känns lite tråkigt.
Citera
2017-07-11, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyranitar
Vi får nog ställa in oss på en Pikachu som håller i en popcornskål eller likvärdigt, så slipper vi bli besvikna..

Ontopic, vad gäller bokningen av Poliwrath så måste jag prova den, jag har en maxad 100% med bästa fighting moves på, men har vi fastställt att den är riktigt bra? Jag ska se om jag kan köra den under dagen mot något spännande iaf.

Jag tyckte faktiskt den var helt okej mot en Blissey på gym idag, blev helt klart förvånad.
Citera
2017-07-11, 15:45
Medlem
När man får ett guldgym, vad är det exakt som händer då? Vad jag förstår så får man en extra item när man snurrar?
Citera
2017-07-11, 15:46
Medlem
YES, pichu m keps.........
Citera
2017-07-11, 15:53
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyranitar
När man får ett guldgym, vad är det exakt som händer då? Vad jag förstår så får man en extra item när man snurrar?

du får 5 items då rätta mig om jag har fel..
Citera
2017-07-11, 16:54
Medlem
Vad gäller äggen för mig så senaste två månaderna så får jag i princip bara 5km ägg. Känns som att jag blir straffad för att jag kläcker max 3 i veckan plus att jag inte köper incubators.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in