Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-09-12, 08:36
  #109
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Sett 7 avsnitt av 10 nu. Måste säga denna säsong är betydligt bättre än första . Bättre story bättre fight scener bättre karaktärsutveckling samt bättre skådespeleri .

Till skillnad från första var det en ganska seg och ointressant story . Men denna ser man fram emot nästa avsnitt.

Så kan rekommendera folk att ge serien en ny chans. Speciellt en ny karaktär i denna säsong som sticker ut och är väldigt välgjord

Jag har bara sett två avsnitt ännu men en sak jag undrar, följer den här säsongen efter första säsongen eller är det efter defenders där ironfist var med?
Citera
2018-09-12, 12:23
  #110
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Jag har bara sett två avsnitt ännu men en sak jag undrar, följer den här säsongen efter första säsongen eller är det efter defenders där ironfist var med?

Följer efter båda men är främst säsong 1 som den utgår ifrån. Inte mkt snack om
defenders men refererar lite till några av de andra karaktärerna.
Citera
2018-09-16, 23:25
  #111
Medlem
HC47s avatar
Sett hela nu. Mycket, mycket bättre än första säsongen. Knappt lönt att lista allt som var bättre, då det var i princip allt. Framför allt så var Typhoid Mary grym. Och avslutningen får mig att vilja se säsong tre redan nu.
Citera
2018-10-13, 05:00
  #112
Medlem
santacls avatar
https://tvline.com/2018/10/12/iron-f...x-no-season-3/

Iron Fist Cancelled at Netflix

Guess Danny Rand didn’t pack such a powerful punch after all: Netflix has cancelled the Marvel superhero drama Iron Fist after two seasons, our sister site Deadline is reporting. The cancellation caps the series at a total of 23 episodes.

“Marvel’s Iron Fist will not return for a third season on Netflix,” Marvel and Netflix announced in a joint statement. “Everyone at Marvel Television and Netflix is proud of the series and grateful for all of the hard work from our incredible cast, crew and showrunners. We’re thankful to the fans who have watched these two seasons, and for the partnership we’ve shared on this series. While the series on Netflix has ended, the immortal Iron Fist will live on.”

Antar vi kan skippa The Defenders S2 också då.

JJ kommer fortsätta och även The Punisher men hur blir det med Luke Cage ? Läggs den också ner och LC & IF slås ihop till Heroes for Hire ?

Daredevil känns även den given för en säsong 4.
Citera
2019-10-03, 04:23
  #113
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Serien är ganska så svag och lite händelselös, för mycket prat och den står stilla. Det är väldigt sällan Iron Fist imponerar på mig.

Jag har snart sett första säsongen och den imponerar inte på mig, den är en ren besvikelse.

The Punisher som också är Marvel är mycket bättre och tydligare. Sedan är den mera spännande.

Jag har inte följt resten av Marvel's serier, men jag vill fortsätta följa dessa serier.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback