Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-09, 11:55
  #1
Medlem
snusaren92s avatar
Hallåj de verkar vara dåligt med intresse av 5-mbpb
Den håller inte måttet för 5eapb eller 6apb.
Men jag har inget i mot den nya från aro######
Har testat denna ett antal gånger både oralt nasalt intravenöst.
Iv eller snoken är de ja recomenderar helst iv det skjutsar inte på nå speciellt utan kryper på väldigt behagligt.
Musiken blir bättre man blir piggare kåtare dock väldigt mycke magnesium brist.
Men det är de lönt ja kan recomendera denna dock lite dyr.
Citera
2015-09-10, 15:01
  #2
Medlem
snusaren92s avatar
I går exprementera jag vidare på denna substans, Jag beställde 250mg Tömde påsen på allt pulver så vet inte va det blev för dos exakt! Löste sedan upp med 2,2meter vatten.
Drog ett svart trök i mig väldigt snabbt!
Inget händer så går till köket tar ett glass vatten dricker upp sen börjar ja känna hur jag sakta lättas från marken euforin är på extrem nivå och de bara ökar.
¨Shit va nice de va recomenderar större doser av detta.
De negativa är åter på fyllning efter ca 2 tim.
När man väl fyller på så får man inte ut något av det heller förutom att ångesten försvinner.
Den 18e ska ja lägga en större beställning och testa 300mg i ett sprut det kommer bli spännande, Inte finns de någon där ute som vet av någon annan benzofuran som är mer likt 5eapb?
Skulle vara kul att exprementera med den.
Inget ögonvobel alls på denna föredrar den framför 3-cmc 4-cmc men ja gillar dom också synd att dom dock endast är mysiga vid IV.
Citera
2015-09-10, 17:15
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
I går exprementera jag vidare på denna substans, Jag beställde 250mg Tömde påsen på allt pulver så vet inte va det blev för dos exakt! Löste sedan upp med 2,2meter vatten.
Drog ett svart trök i mig väldigt snabbt!
Inget händer så går till köket tar ett glass vatten dricker upp sen börjar ja känna hur jag sakta lättas från marken euforin är på extrem nivå och de bara ökar.
¨Shit va nice de va recomenderar större doser av detta.
De negativa är åter på fyllning efter ca 2 tim.
När man väl fyller på så får man inte ut något av det heller förutom att ångesten försvinner.
Den 18e ska ja lägga en större beställning och testa 300mg i ett sprut det kommer bli spännande, Inte finns de någon där ute som vet av någon annan benzofuran som är mer likt 5eapb?
Skulle vara kul att exprementera med den.
Inget ögonvobel alls på denna föredrar den framför 3-cmc 4-cmc men ja gillar dom också synd att dom dock endast är mysiga vid IV.

Från det jag läst så verkar det som du bör lugna ner ditt intag innan du dör ung.. Eller friterar bort 50% av hjärnkapaciteten din och blir ett socfall.
Citera
2015-09-15, 17:32
  #4
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Från det jag läst så verkar det som du bör lugna ner ditt intag innan du dör ung.. Eller friterar bort 50% av hjärnkapaciteten din och blir ett socfall.
Jag tänkte updatera för just nu sitter jag med världens bästa mående jag har injencerat 250mg.
Fick grejerna i dag kan du utveckla va som är farligt i denna substans
Citera
2015-09-15, 17:33
  #5
Medlem
snusaren92s avatar
Har även th-pvp tänkte blanda lite
Citera
2015-09-15, 17:42
  #6
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Har även th-pvp tänkte blanda lite
Varför mixa in en stimulant i ett fint empatogen-rus, som du ju verkar nöjd med?

Mvh
Citera
2015-09-15, 17:53
  #7
Medlem
TorrFlamingos avatar
Nu när du ändå är på hugget Snusaren, så kan du ju anmäla dig till högskoleprovet och fånga de där ingenjörsdrömmarna. Sista anmälningsdag idag.

OnT: Inte testat, men alla bensofuraner efter 5/6-apb har varit rätt kassa imo.
Citera
2015-09-15, 17:57
  #8
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Varför mixa in en stimulant i ett fint empatogen-rus, som du ju verkar nöjd med?

Mvh
vilken dos ?? Ska ja ta andra pvp liknande i kristallform,
Behövde man bara en smula
Citera
2015-09-15, 18:02
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
vilken dos ?? Ska ja ta andra pvp liknande i kristallform,
Behövde man bara en smula

Testade TH-PvP för första gången idag. Intranasalt. Den är väldigt klen så ös på rätt bra om du vill känna något.
Citera
2015-09-15, 18:28
  #10
Medlem
snusaren92s avatar
Hmm nu har ja fyllt på fr¨ån 250mg till ytterligare 300 ja körde allt iv jag mår suiper men ja tror att der kanske är lite farligt mår sku,t
Citera
2015-09-15, 18:33
  #11
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
vilken dos ?? Ska ja ta andra pvp liknande i kristallform,
Behövde man bara en smula
Men lilla hjärtat frågar du mig om dos och sen föreslår mer former av CS?
Jag trodde det framgick att jag avrådde dig helt från att slå på en cs på ett redan fint eget empatogenrus, vad ska bli bättre tänkte du?

Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Hmm nu har ja fyllt på fr¨ån 250mg till ytterligare 300 ja körde allt iv jag mår suiper men ja tror att der kanske är lite farligt mår sku,t
Kan mycket väl bli så att furan-ruset ändras vid påfyllning, speciellt om den sker ett bra tag sen start. Själv märkt på både 6-apb och 6-mapb

Mvh
__________________
Senast redigerad av Synatt 2015-09-15 kl. 18:36.
Citera
2015-09-15, 18:46
  #12
Medlem
snusaren92s avatar
Jah har nu intaget 250mg IV Efter ca 25min körde jag yterliga 270mg
Nu är det syn vobel som fan lite små ont i hjärtat
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback