Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-09-09, 19:00
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath
Vad gör andra länder med såna här människor har ett helt liv dedikerat till brott och våld? Låser in och kastar nyckeln? Vad kan göras i Sverige, som uppenbarligen inte händer? Finns det något alternativ till några futtiga års fängelse där dom kommer ut argare och kåtare än nånsin efteråt?

Jo, jag har frågat mig detta i 20 år...
En teori jag har är att vi i Sverige fick mycket av det värsta som bl.a. Libanon hade. Kriminella våldsverkare som aldrig gjort ett hederligt hantverk. Så de sökte asyl i Sverige istället.
Citera
2015-09-10, 14:14
  #38
Medlem
Samir är även GM i följande trådar:

29-åring går bärsärk på spårvagnen i Göteborg

Tvingade sin flickvän att ha sex med andra, Alingsås

Jag ser att ni har spekulerat om Absbergs etnicitet, jag har för mig att han är halvt arab och halvt svensk

Samir tar efter sin far, Peter Absberg, som också är ett kriminellt äckel. Peter Absberg sitter på livstid efter att ha mördat sin fru(Samirs mamma?).

Mördade frun inför barnen

Samir heter Professor i förnamn, han är alltså inte professor på riktigt.

Något sa att han även hade blivit dömd för våldtäkt 2014, stämmer det, eller är det bara ett rykte?
__________________
Senast redigerad av ChaimMuhammedsson 2015-09-10 kl. 15:08.
Citera
2015-12-06, 17:23
  #39
Medlem
Då blir Göteborgs horor av med Samir de närmaste åren. Fängelse fem år.
Dom:
https://minfil.org/l0B6k6b9bb/G_tebo...2015-12-03.pdf
Citera
2015-12-06, 18:17
  #40
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Då blir Göteborgs horor av med Samir de närmaste åren. Fängelse fem år.
Dom:
https://minfil.org/l0B6k6b9bb/G_tebo...2015-12-03.pdf

Kan bli mera för dom förverkade även en villkorlig dom. Beror på om den tiden läggs på de 5 åren.

Påföljd m.m.
1. Fängelse 5 år
2. Förordnande angående tidigare utdömt fängelse.
(GÖTEBORGS TR AVD 4, 2015-04-30, B3264/15)
- Villkorligt medgiven frihet förklaras helt förverkad.
Citera
2015-12-07, 17:04
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Kan bli mera för dom förverkade även en villkorlig dom. Beror på om den tiden läggs på de 5 åren.

Påföljd m.m.
1. Fängelse 5 år
2. Förordnande angående tidigare utdömt fängelse.
(GÖTEBORGS TR AVD 4, 2015-04-30, B3264/15)
- Villkorligt medgiven frihet förklaras helt förverkad.
Den tiden är bara ett par månader. Undermänniskan lär vara tillbaka ute i det svenska samhället i mars 2019. Om han inte har betett sig på det här sättet inne på Kumla förstås. Då kan det få helt andra konsekvenser än när han ger sig på svennehoror och civilpersoner på stan. Anser att kriminalvården bör placera Samir på samma avdelning som t.ex Tommy "Slaktarn" Alexandersson...
Citera
2015-12-07, 17:49
  #42
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Den tiden är bara ett par månader. Undermänniskan lär vara tillbaka ute i det svenska samhället i mars 2019. Om han inte har betett sig på det här sättet inne på Kumla förstås. Då kan det få helt andra konsekvenser än när han ger sig på svennehoror och civilpersoner på stan. Anser att kriminalvården bör placera Samir på samma avdelning som t.ex Tommy "Slaktarn" Alexandersson...

Varje extra dag är en bra dag.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback