Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-09-08, 02:09
  #49
Medlem
awestbys avatar
Varför betala för något man får gratis?
Citera
2015-09-08, 03:44
  #50
Medlem
En bra produkt behöver ingen reklam.

SD behöver inte muta folk för att få sin röst hörd.

Det sköter dom andra politikerna åt dom.

Hela tiden.
Citera
2015-09-25, 20:14
  #51
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Låter mycket osannolikt då verkligheten är på de invandringskritiska personernas sida iaf. Jag ser en klart större sannolikhet att vänsterbetalda personer är inne här för att motbekämpa personer som är emot den rådande doktrinen.
Klart mer sannolikt. Tror dock inte det då många antivita på extremytterkanten är fanatiska. Och inte särskilt vältaliga milt uttryckt. Och att de har hela verkligheten emot sig gör de väldigt harmlösa.
Dock kan jag tycka att en 5-8 av de bästa skribenterna som förstått allvaret i Sveriges situation skulle ha lite betalt.
__________________
Senast redigerad av Kolgrill-ftw 2015-09-25 kl. 20:16.
Citera
2015-09-25, 20:28
  #52
Avstängd
Det räcker väl att betala moderatorer och admins här en slant för att de ska styra debatterna mot att SD är fantastiska. Tror dock inte att SD betalar. Cashen kommer från en rik rasist helt enkelt. Inte konstigare än så.
Citera
2015-09-25, 21:56
  #53
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuget
Det räcker väl att betala moderatorer och admins här en slant för att de ska styra debatterna mot att SD är fantastiska. Tror dock inte att SD betalar. Cashen kommer från en rik rasist helt enkelt. Inte konstigare än så.
Trams. Moderatorerna är överlag väldigt neutrala här på FB.
Citera
2015-09-25, 22:20
  #54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Trams. Moderatorerna är överlag väldigt neutrala här på FB.
Bland det mest roliga jag läst. Moderatorerna neutrala på Flashback.
Citera
2015-09-25, 23:09
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuget
Bland det mest roliga jag läst. Moderatorerna neutrala på Flashback.

Sådant gnäll brukar man få av människor som försöker driva sin egna agenda i alla trådar de ser, även om det inte är förenligt med reglerna.
Citera
2015-09-25, 23:15
  #56
Medlem
TigerKids avatar
Betalar utomstående för inlägg tror jag inte. Är detta en enda stor halmgubbetråd kanske? En försmak till Bocken i Jävle?

Däremot finns det som nämnts mönster och tecken på att det ligger en viss uppmuntran / samordning bakom. Det postas också så flitigt att jag många gånger reflekterat att det sannolikt, till en del, handlar om skribenter som gör detta på betald tid snarare än efter en hård dag i saltgruvan.

Några av dessa sitter kanske på tid som finansieras av SD. Och en del av inläggsfloden kanske finansieras - indirekt och omedvetet - av Försäkringskassa, A-kassa och diverse ovetande arbetsgivare och föräldrar. Kanske finns CSN också med som ovetande sponsor?
Citera
2015-09-27, 18:42
  #57
Avstängd
bumpos avatar
En kamrat till mig på flashback har själv berättat att han får betalt av SD att skriva här på Flashback. Inget nytt med andra ord.
Citera
2015-09-27, 18:55
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
En kamrat till mig på flashback har själv berättat att han får betalt av SD att skriva här på Flashback. Inget nytt med andra ord.

Var det Bigfoot?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback