2007-12-07, 18:51
Medlem
tetrominos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeSeenb
Jaha och detta är du 100% säker på antar jag?

Jag skulle inte tro det, mina vänner har fått liknande upplevelser på mindre antal patroner.
Citera
2007-12-07, 19:51
Medlem
F.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tetromino
Jag skulle inte tro det, mina vänner har fått liknande upplevelser på mindre antal patroner.

Jag med.
Citera
2007-12-07, 20:24
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Jag med.
Samma här faktiskt.. (och jag som är noga med att inte hålla inne för länge eller för mycket)
Citera
2007-12-08, 16:43
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legalisering
Det ni två upplevde, mina kära herrar, var näradöden-upplevelser p.g.a syrebrist i hjärnan. Inte lika roligt nu huh? xD

Hmm tveksamt.

Jag har haft extremt häftiga upplevelser på lustgas garanterat utan livshotande syrebrist.

Något som jag dock tror kan vara ett täcken på syrebrist är att synfältet börjar bli mörkare/och eller att man får röda pixlar som flimrar i synfältet.
Citera
2007-12-10, 22:23
Medlem
F.Ks avatar
Fan jag öppnade min sifon idag och drog fingret inuti och till min stora förvåning så vart fingret fullt med olja som var aningen svart. Ska det bli så eller har jag fått patroner med olja i? Känns inte som om det är så hälsosamt att dra ner olja i lungorna.
Citera
2007-12-10, 22:39
Medlem
Ravekommisionens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Fan jag öppnade min sifon idag och drog fingret inuti och till min stora förvåning så vart fingret fullt med olja som var aningen svart. Ska det bli så eller har jag fått patroner med olja i? Känns inte som om det är så hälsosamt att dra ner olja i lungorna.

Det har tagits upp tidigare, verkar som att det blir så i alla. Men lite läskigt är det ju faktiskt :/
Citera
2007-12-10, 23:00
Medlem
F.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravekommisionen
Det har tagits upp tidigare, verkar som att det blir så i alla. Men lite läskigt är det ju faktiskt :/

Ok. Jaja lite smörjning är ju aldrig fel.
Citera
2007-12-11, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legalisering
Det ni två upplevde, mina kära herrar, var näradöden-upplevelser p.g.a syrebrist i hjärnan. Inte lika roligt nu huh? xD

Heh, skulle inte tro det beror på syrebrist i den mening du verkar syfta på.
Snarare överskott på N2O som "ställer på detta".
Jag har provat att hålla andan tills jag mer eller mindre svimmar (närmare 4 minuter) utan att uppleva något som jag gjort på lustgas...
Och då har lustgasen "bara" inhaleras under dryga minuten...

Jag känner däremot igen snilleblixtarna som kommer, men som man glömmer lika fort.
Det jag kommer ihåg är att meningen med livet har att göra med rekursion...
Citera
2007-12-11, 11:30
Medlem
SkinnyFistss avatar
Löjlig otur man har nu då.
Läste att de flesta som beställer från PGW får sina produkter efter tre eller fyra dagar men jag fick min först efter en vecka, idag, en dag efter att mitt jävla leg gått ut.

Finns det någon chans att jag kan få ut det ändå? De kollar väl legitimationen elektroniskt och då borde de ju se att det inte stämmer? Har jag just slängt 400 spänn i sjön? Kan ju hämta ut paketet senast den 27:e och jag vet inte om jag kan skaffa fram ett nytt leg innan dess..

Får jag inte svar får jag väl se senare.. kan hämta ut paketet först 16:00..
Citera
2007-12-11, 11:39
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Läste att de flesta som beställer från PGW får sina produkter efter tre eller fyra dagar men jag fick min först efter en vecka, idag, en dag efter att mitt jävla leg gått ut.

Finns det någon chans att jag kan få ut det ändå? De kollar väl legitimationen elektroniskt och då borde de ju se att det inte stämmer? Har jag just slängt 400 spänn i sjön? Kan ju hämta ut paketet senast den 27:e och jag vet inte om jag kan skaffa fram ett nytt leg innan dess..

Tråkigt med sånna människor... du ska fan få dit paket . Möjligt att din fader kan hämta ut det åt dig? funkat för mig iaf.. Bor iofs i en liten ort.. (alla känner alla)..
Citera
2007-12-11, 11:45
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Tråkigt med sånna människor... du ska fan få dit paket . Möjligt att din fader kan hämta ut det åt dig? funkat för mig iaf.. Bor iofs i en liten ort.. (alla känner alla)..

Alltså, problemet som jag ser det är ju den elektroniska kollen.. jag hoppas ju för guds skull att människan bakom disken fattar hur löjligt det är att jag inte får mitt paket.
Citera
2007-12-11, 16:18
Medlem
F.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists

Om du tar med passet så fungerar det lika bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in