2023-01-07, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Extra har slutat säljas så vad ska man köpa nu?
Det finns ett toalettpapper på Willys som heter Fixa, det är som Extra var. Granngården har jätterullar med Katrin enlagspapper.
Citera
2023-01-07, 16:43
Medlem
Juggernawts avatar
Det där jävla ICA toapappret är helt värdelöst - man kan lika gärna torka sig i archlet med skiten.
Smek fismynningen med Serla. Bäst för brunögat!
Citera
2023-01-07, 20:39
Medlem
All form av återvunnet papper är extremt giftigt, den mängd kemikalier det tillsätts är skrämmande. Skulle aldrig ta i skräpet utan handskar.
Citera
2023-01-07, 20:46
Medlem
jewclaws avatar
Krossad vitlök och vinäger, mannen! (ju starkare vinäger desto bättre)
Använde blandningen på min mormors lhasa apso då det uppstod liknande sår där bak efter att jag gjorde ett amatörmässigt ingrepp. Fungerade utmärkt!
Ska testa detta på mig själv nästa gång jag får en blomstrande svampinfektion i skrevet.
Citera
2023-01-07, 20:47
Medlem
Jag vill minnas att jag använde inotyolsalva på min dotter när hon var bebis. Det spelade ingen roll att vi bytte blöjor jätteofta, hon hade så oerhört känslig hy.

Men inotyolsalva gjorde susen.
Finns på apotek.
Citera
2023-01-08, 00:53
Medlem
Sababas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magickdash
Köp inte Ica basis varor nått mer. Jag är en fantast av jordnötter och brukade alltid köpa Ica basis jordnötter för ca 10 år sedan som jag käkade tillsammans med fefferoni och drack öl i samband med ishockey.

Fungerade bra i början tills efter ca en månad då jordnötterna kändes sylvassa och skar upp kanelgrottan på mig.

Började blöda som aldrig förr och jag har fått riktigt besvärliga hemorrojder efter det som gör att jag knappt kan skita längre utan att det börjar blöda och gör riktigt ont.

Nää Fyfan,Ica basic är inget att rekommendera

Din köttros måste sett ut som snickers. Skit, jordnötter och sårvar.

Tror faktiskt nötterna är oskyldiga i detta scenariot.
Citera
2023-01-12, 14:07
Medlem
TJudges avatar
Alla rumpor är inte likadana. Det alla inte vet är att vissa har mer hår där bak än andra. Mycket mer hår haha. Det är svårare att torka en hårig röv än en utan hår. Eller vad tror ni?

Jag menar det går fortare att tvätta en rakad skalle än hårig eller hur?
Citera
2023-02-01, 07:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Atrocitus
För några månader sedan beslutade jag mig för att bli mer ekonomisk av mig. Detta innebar att jag skar ner på allt onödigt, dyra schampon, parfymer, dyr mat och dyra kläder etc. Jag började även köpa Ica Basic toalettpapper och det var då helvetet började braka loss.

Redan efter en veckas användning kände jag hur det, varje kväll, kliade obarmhärtigt i Kinapuffen. För att reducera kliandet tog jag Ica Basic toalettpapper och liksom "torkkliade" mig själv i stinken. Pappret blev blodrött.

Nu har det blivit som en ond spiral och det spelar liksom ingen roll om jag tvättar rent chokladtryffeln med vatten varje dag, eller om jag köper extra mjukt toalettpapper och torkar mig med det. Det kliar och blöder om vartannat. Jag provade även att lägga lite 85 procentig handsprit på en näsduk för att göra rent i Riesen en gång för alla. Det sved och brändes och jag grät av smärta. Men inte fan hjälpte det någonting.

Nu sitter jag här, med en sårig och kliande kastanj och vet varken ut eller in. Finns det någon pruttsalva man kan köpa? Hur i helvete blir jag av med det här? Jag kan inte ens gå utanför dörren innan jag måste greppa tag om arslet och klia.

Vad ni än gör. Köp ALDRIG Ica Basic toapapper.

Erkänn att du bara startade tråden för att briljera med dina synonymer? Fy satan, garvar mig av stolen här..Kinapuffen..!

Hrm..det låter som att du nog fått hemorrojder och att de mjuka papper du använt förr inte rivit fram det som Ica basic för äkta rockers. Bara vi hårda använder Basics.
Citera
2023-02-01, 07:47
Medlem
MisterSekretess666s avatar
Det kanske hjälper om du smetar lite Helosan i sheriffen, sen ge fan i att klia.
Citera
2023-02-01, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSekretess666
Det kanske hjälper om du smetar lite Helosan i sheriffen, sen ge fan i att klia.
Talar du av egen erfarenhet?
Citera
2024-01-16, 13:26
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Jag kan def rekommendera en rövdusch. Jag har installerat en här hemma och förutom att det sparar papper så sparar det def ett anus eller två. Min chey använder den flitigt både för fram och bakfittan. När katten har spa-dag så är den tystare än vanliga duschslangen. Bajspall har jag också. Jag är 40+ så jag är inte så gammal men alla borde ha detta hemma.

Papper:
- Serla
- Fixa

Dödspapper:
- Eldorado
Citera
2024-01-16, 13:28
Medlem
Nu är det ju dags att gå över till svinto i krysset. Använder själv dusch slangen och en lite anal handduk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in