Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-03, 20:58
  #745
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Ja du tycker alltså att det är okej att vara rasist? Det var liksom ungefär vad jag påstått. Varför säger du emot? Det är ju rent ologiskt. Jag förstår inte varför du skriver här över huvud taget. Allt är ju okej enligt dig. Varför opponerar du dig. Allt är ju okej. Du engagerar dig bara någon dyker upp och tycker illa om rasister. Du inser inte att det kan vara liiite avslöjande. Nä förlåt, med den logiken du har så inser man förstås inte speciellt mycket.
Hur definierar du en rasist?
Citera
2015-10-03, 21:11
  #746
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Ja du tycker alltså att det är okej att vara rasist? Det var liksom ungefär vad jag påstått. Varför säger du emot? Det är ju rent ologiskt. Jag förstår inte varför du skriver här över huvud taget. Allt är ju okej enligt dig. Varför opponerar du dig. Allt är ju okej. Du engagerar dig bara någon dyker upp och tycker illa om rasister. Du inser inte att det kan vara liiite avslöjande. Nä förlåt, med den logiken du har så inser man förstås inte speciellt mycket.
Vart i min text står det att jag tycker att det är ok med rasism?
Jag skrev om jag vore rasist så skulle jag säga endast jaha och.
Menar du omvänt då att Alla måste tycka om alla Svenskar också annars är de rasister eller gäller det endast invandrare för dig?
Tycker du om mig? Om inte är du alltså rasist enligt ditt snäva sätt att se på saken.
Jag tror inte om vi nu skall återgå till trådens ämne att SD kommer att förlora röster på flyktingkatastrofen
Däremot kommer de att vinna röster från de tokjävlar som just nu sitter i regeringen.
De är bevisligen mycket,mycket dysfunktionella.
Citera
2015-10-03, 21:13
  #747
Medlem
Dr_Kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Men vad bra. då kan jag räkna med dig nästa gång någon här jämför flyktingar med kackerlackor? Det var glädjande för sist var det bara jag som reagerade. Du reagerade t.ex. inte. Du reagerar bara mot mig som tycker att flyktingar är okej. Det är märkligt, men nu kan jag alltså räkna med dig. Kanon!


En sån pajas som du kastar gärna ut svenska pensionärer och åldringar på gatan för att ge plats åt lågutbildade bidragstagare från tredje världen som endast kommer att bidra med att förbruka vår välfärd.
Du tycker det är helt ok att maten till flyktingar skall kosta 3 ggr så mycket som den gör till sjuka och åldringar. Allt för att visa omvärlden vilken skrymtare du är.
Citera
2015-10-04, 10:40
  #748
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingkris
Säg det partiet som inte anpassar sig efter samhällsklimatet retoriskt. Gör man inte det så är man ju helt inkompetent som politiker. Inte ens Löften, Lööf eller Romson är ju så värdelösa.
Men va bra. Då kanske ni iallafall kan börja tala klarspråk här? Jag har alltså haft rätt hela tiden. Ni har en dold agenda. Att ett parti håller på och ljuger innebär ju inte att alla dess anhängare måste haka på. Tror du att jag håller med om allt det partiet "mitt parti" pysslar med? Det vore ju sjukt om jag skulle låta mig styras av ett parti. Då måste ju det egentliga syftet vara väldigt skämmigt. Så hemskt så att jag verkligen inte kunde stå för det, men ärligt talat. Då skulle jag lämna det jävla partiet, precis som vissa svärmödrar gjort
Citera
2015-10-04, 10:44
  #749
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Ja, jag gillar inte den typen av jämförelsen. Man kan gott och väl såga sönder dagens immigration och integrationspolitik utan att använda den typen av epitet. Om du tror att jag kommer att stå med en pekpinne och markera mot personer för deras språkbruk är du dock ute och cyklar. Jag reagerar mot dig för jag tycker du har mest fel och att du uttrycker dig sämst.
Ja du har minsann tillrättavisat mig vid ett flertal tillfällen. Det måste innebära att mina uttalanden är värre än att jämföra människor med kackerlackor m.m. Intressant
Citera
2015-10-04, 10:46
  #750
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Hur definierar du en rasist?
Låtsas du att du inte ens förstår själva ordet nu? Hur långt ska du driva ditt självförakt?
Citera
2015-10-04, 10:56
  #751
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Vart i min text står det att jag tycker att det är ok med rasism?
Jag skrev om jag vore rasist så skulle jag säga endast jaha och.
Menar du omvänt då att Alla måste tycka om alla Svenskar också annars är de rasister eller gäller det endast invandrare för dig?
Tycker du om mig? Om inte är du alltså rasist enligt ditt snäva sätt att se på saken.
Jag tror inte om vi nu skall återgå till trådens ämne att SD kommer att förlora röster på flyktingkatastrofen
Däremot kommer de att vinna röster från de tokjävlar som just nu sitter i regeringen.
De är bevisligen mycket,mycket dysfunktionella.
Jag gillar inte dina åsikter. Det är en jäkla skillnad mot att tycka illa om folk bara för att de råkar vara födda i t.ex. ett annat land. Sedan kan jag givetvis tycka illa om länder och dess politik. Finland verkar t.ex. vara ett land med medeltida idéer. Hela Finland är som ett gammalt illaluktande fyllo som sitter och skryter om bidrifter från förr (Som f.ö. aldrig inträffat)
Citera
2015-10-04, 11:01
  #752
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
En sån pajas som du kastar gärna ut svenska pensionärer och åldringar på gatan för att ge plats åt lågutbildade bidragstagare från tredje världen som endast kommer att bidra med att förbruka vår välfärd.
Du tycker det är helt ok att maten till flyktingar skall kosta 3 ggr så mycket som den gör till sjuka och åldringar. Allt för att visa omvärlden vilken skrymtare du är.
Ja hellre det än att gå omkring och vara stolt över att vara mig själv nog, slå mig för bröstet och sätta svaga grupper mot varandra. Det är så jävla okunnigt. Skylla på flyktingar när allt handlar om fördelningspolitik. Sök någon kurs, gå och lär dig något innan du uttalar dig nästa gång!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback