• 25 213 online
  • 1 128 904 medlemmar
  • 58 567 291 inlägg
2016-11-23, 09:57
Moderator
johnny_viciouss avatar
Trådstart om Julia Ceasar sammanfogat med den stora tråden om henne.

/Mod
Citera
2016-12-03, 21:15
Medlem
Mycket proffsiga videos av Julia Caesar på hennes nya youtube-kanal. Har inte varit så förtjust i texterna men gillar din berättarröst och tycker "Trumpchocken" som gjordes nyligen var bland det proffsigate jag hört på länge. Fortsätt med liknande. Tror det kommer bli en stor succé!
Citera
2017-01-15, 11:28
Medlem
Kaitas avatar
Idag kom den stora uppgörelsen med DN
http://snaphanen.dk/2017/01/15/sonda...g/#more-188118

Så initierat och välskrivet!
Citera
2017-01-15, 14:56
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaita
Idag kom den stora uppgörelsen med DN
http://snaphanen.dk/2017/01/15/sonda...g/#more-188118

Så initierat och välskrivet!

Ja jäklar vad hon avrättar Woldemor

En mycket läsvärd krönika som tar upp det sjuka medieklimatet.
Citera
2017-04-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickpockis
Otroligt korkat inlägg! Yttrandefriheten är helig så länge man inte sprider hat och hot och Jöberger har anonymt som den fegis hon är gjort brott mot bägge dessa kriterier. Hon är själv före detta journalist så hon vet att om man har något inflytande så åker man på granskning.
Läs gärna mitt inlägg en gång till. Jag välkomnar ju i mitt inlägg att hennes aktiviteter granskas, vilket du inte tycks snappat upp. Det jag är kritisk till är själva namnpublicering som är helt onödig och du inte berör. För övrigt så är yttrandefrihetens gränser i form av hot och liknande en fråga för polisen, det är inte medierna som skall utgöra åklagare. Att du inleder ditt inlägg med ett argument ad hominem får dig inte att framstå som mer trovärdig.
Citera
2017-04-08, 21:14
Medlem
KamratBruns avatar
Kommer bara på en dag som denna när jag läser i denna tråd att en gammal dam blev uthängd för att hon använt pennan, utan något som helst brottsligt.
Fortfarande pixlar Expressen bilder på den gripne terroristen och andra som grips med koppling till honom. Man går heller inte ut med namn.
Citera
2017-04-09, 16:41
Medlem
Nyckelords avatar
Har inte läst hela tråden med alla turer hit och dit. Men vet vem Julia Caesar ät (skådisen, tillika namnen skulle nog vänt sig i sin grav).
Vad jag har förstått är den nu levande J elallergiker (en diagnos som numera inte finns, rätta mig om jag har fel) fd förtidspensionär (numera äkta sådan?) och hon bor i skogen och försörjs av samhället för att sprida fördomar och spy galla på alla som inte tycker som hon. Hon har inte min sympati. Hon kan skriva eftersom hon verkat som journalist, men den stackars människan är ju helt förgiftad av hat.

Och nej, jag bor inte på Södermalm i Stockholm, är inte PK, men hyser ar den numera sällsynta åsikten att exvis SR och Svenska Dagbladet inte är vänstermedia.
Citera
2017-04-09, 17:41
Medlem
bl-gr-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyckelord
Har inte läst hela tråden med alla turer hit och dit. Men vet vem Julia Caesar ät (skådisen, tillika namnen skulle nog vänt sig i sin grav).
Vad jag har förstått är den nu levande J elallergiker (en diagnos som numera inte finns, rätta mig om jag har fel) fd förtidspensionär (numera äkta sådan?) och hon bor i skogen och försörjs av samhället för att sprida fördomar och spy galla på alla som inte tycker som hon. Hon har inte min sympati. Hon kan skriva eftersom hon verkat som journalist, men den stackars människan är ju helt förgiftad av hat.

Och nej, jag bor inte på Södermalm i Stockholm, är inte PK, men hyser ar den numera sällsynta åsikten att exvis SR och Svenska Dagbladet inte är vänstermedia.

Du kan alltså inte acceptera att en gammal dam som arbetat och sedan bränt ut sig i förtid får pension?
Du kan heller inte acceptera att hon skriver om sina åsikter och publicerar dem på ett danskt forum?
Att det finns en stor del av den svenska befolkningen som sympatiserar och uppskattar hennes skriverier bryr du dig inte om?

Att det går 100 000-tals Mena-människor som inte är dugliga för de mest enkla jobben eller ens har en sådan Socialkompetens att de kan umgås med svenskar för att bli integrerade bryr du dig inte heller om.
Att dessa kostar miljarder skattepengar som i sin tur kräver ännu fler miljarder i exportinkomster (eller enligt Lövenregimen lånade pengar), bryr du dig inte om heller?

Det viktiga är att Julia Ceasar skriver om saker som enligt PK ska döljas och framförallt inte framhållas som något negativt för Sverige och svenskarna.

Du får gärna kalla dig icke-PK men din retorik är densamma som PK/värdegrunden/åsiktskorridoren.
Citera
2017-04-10, 20:39
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyckelord
Hon har inte min sympati. Hon kan skriva eftersom hon verkat som journalist, men den stackars människan är ju helt förgiftad av hat.

Högern idag är ju globalistisk och äcklig så vem bryr sig om SR och SVD?

Nej. Julia uttrycker sorg och rättmätig ilska. PK-packet tål inte det utan kallar det för "hat" istället. Vem bryr sig?
Citera
2017-04-13, 15:32
Medlem
Davospartiets avatar
Nu uppmanar den sjuke jäveln som attackerade Julia i hemmet för att hon uppmärksammade islamism oss andra att vara uppmärksamma på islamism.
Citat:
Niklas Orrenius: Uppmärksamma hotet som svenska islamistiska extremister utgör – mot oss alla
http://www.dn.se/nyheter/sverige/nik...-mot-oss-alla/
Citera
2017-04-25, 01:50
Medlem
Annika Hamrud "Bojkottar Bokmässan efter video där Thomas Mattsson besöks – gjorde själv hembesök hos Julia Caesar och hängde ut henne"

https://www.nyatider.nu/bojkottar-bo...ngde-ut-henne/

Rätt eller fel?
Citera