Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-09-08, 21:38
  #13
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
ett bra tips som jag kört på är att fråga någon som ser pundig ut som sitter o chillar eller nått, när jag fråga hittade vi några som kände en svensk som sålde bra röka,opium,ladd mdma. Köp inte av pakistanierna och ha inget lättåtkommligt i fickorna på la rambla när det börjar skymma.

La Rambla är ju inte första stället man behövet dra till heller.
2015-10-07, 20:21
  #14
Medlem
En liten update! Är nyss hemkommen och detta var utan tvekan den bästa resan i mitt liv! Vi rökte dundergräs hela dagarna och käkade go mat, mycket tapas och paella . Vi fick ett samtal dag 2 om att en polare som var med, hans polares barndomsvän bodde i Barcelona och hade tydligen bott där i 3 år. Skitbra tänkte vi och det var det ju också! Det var han som fick styra det goda

När vi skulle fixa grejerna åkte vi ut lite utanför Barcelona (15min med bil) och träffade en skön laddsnubbe. Han vi "kände" i Barcelona hade varit återkommande kund i 2 år hos den här killen så de hade väldigt bra kontakt. Detta medför givetvis lite extra i påsen och bra kvalité.

Vi köpte 3g kokain och gav 80€/g. Kokainet skulle ligga på 80%, och detta stämde enligt vår kille, som har tagit kokain massvis med gånger och är med i spelet så att säga. Visst kan det vara skitsnack som väldigt många andra gånger, men jag är säker på att det var bra kokain i alla fall. Jävligt klart rus, och precis det ruset jag har läst om man får på bra kokain.

När jag tog mina två första linor blev jag först besviken. Jag trodde fan kokain skulle slå på ordentligt, men det känns nu i efterhand precis som att det just gjorde det, bara att man inte fick den där "kicken" man förväntade sig. För när jag tänker efter var jag jävligt påverkad, även om jag var ganska full också. Väldigt pratglad och positiv, klar i skallen och bra självförtroende. Inte var jag KUNGEN, som man vet vissa blir, men ändå ett bra självförtroende överlag, som inte gick överstyr eller liknande, utan jag mådde jävligt bra bara samtidigt som jag var trevlig och självsäker.

MDMA köpte vi också av samma snubbe. 1g och vi betalade 50€ för detta. Och det var det värt . Jag är intresserad av droger i allmänhet och är alltid påläst innan jag ska testa något nytt. Detta gav mig att 2mg/kg är en bra utgångspunkt. Jag väger omkring 80kg så detta betyder alltså att jag "borde" ha tagit 160mg MDMA. Men jag tänkte att, det dem flesta upplever som ett "starkt rus", upplever jag som normalt. Så jag körde på lite mer. Rättare sagt 200mg. Och 100mg att fylla på med precis innan peaken.

Detta var så jävla underbart! Helt obeskrivlig känsla, och jag som inte dansar speciellt mycket i vanliga fall, och är ganska stel av mig, var fan bäst på hela dansgolvet. Inget skämt. Jag kommer ihåg precis allting och dessa dansstegen vet jag fortfarande inte vart de kom ifrån. Jag går och tänker på allt roligt som hände i ruset dagligen alltså. Det är så jävla nice. Och det bästa av allt, ingen som helst AT efter denna resa. Vi alla gick till jobbet som vanligt dagen efter att vi kommit hem. Notera då att vi koksade 3 utekvällar, rökte kopiösa mängder gräs på dagarna, drack alkohol varje kväll utom den magiska och tryckte 200mg+100mg MDMA. Vi alla hade samma känsla när vi kom hem; Fy fan vilken underbar jävla resa grabbar! Ingenting gick fel alltså.

Jag hade kunnat skriva en hel dag om hur jag upplevde ruset på MDMA, men det har jag inte tid med nu. En annan rolig grej som jag kom och tänka på var att jag på något sett lyckades snacka till mig billigare vatten på klubben haha. Snackade säkert sammanlagt 30 min med bartendern, en kvinnlig sådan. Och hon kunde fan inte ett ord engelska. Min spanska är rätt begränsad den med, men på något jävla vänster lyckades vi att kommunicera på det sättet vi gjorde. 4€ kostade vattnet på klubben, men jag betalade 1€ . Hade kunnat bli dyrt annars!

Nu ska jag inviga 6 dagars ledighet med en gås och Adam Sandler!

Ha det bra och tack ännu en gång för de svar jag fick i tråden!
2015-10-10, 02:42
  #15
Medlem
ludwaisters avatar
Alkohol + mdma = grova minnesluckor om ni vill minnas en fet kväll kör bara md. Ha de gött
2015-10-10, 15:35
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludwaister
Alkohol + mdma = grova minnesluckor om ni vill minnas en fet kväll kör bara md. Ha de gött
Läs ovan så förstår du
2015-12-03, 21:33
  #17
Medlem
dolamans avatar
Nyligen inflyttad till Barcelona. Jag blev väldigt besviken på det jag köpte på la rambla. Fick inte prova innan och det var väldigt utbankat.

Någon som har en kontakt eller en hint om var man får tag på bättre kvalitet?
2017-11-19, 20:40
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dolaman
Nyligen inflyttad till Barcelona. Jag blev väldigt besviken på det jag köpte på la rambla. Fick inte prova innan och det var väldigt utbankat.

Någon som har en kontakt eller en hint om var man får tag på bättre kvalitet?

Zona franca
2017-11-19, 20:46
  #19
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Centralstimulantia utomlands: Priser, kvalitet, tillgänglighet osv? (Sammanfogade) /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback