Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-09-07, 14:33
  #13
Avstängd
xenix1s avatar
Är inte speciellt förtjust i tjejer som stöter för vulgärt på mig. Rollerna är liksom 'fel'. Man blir nästan rädd för en sån kvinna och undrar vad hon är kapabel till. Mina erfarenheter är att se upp med såna kvinnor... Senast för en vecka råkade jag ut för en sån. En double faced fuck woman.
Citera
2015-09-07, 22:53
  #14
Avstängd
Tors-hammares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenix1
Är inte speciellt förtjust i tjejer som stöter för vulgärt på mig. Rollerna är liksom 'fel'. Man blir nästan rädd för en sån kvinna och undrar vad hon är kapabel till. Mina erfarenheter är att se upp med såna kvinnor... Senast för en vecka råkade jag ut för en sån. En double faced fuck woman.


Jag håller med. Jag har råkat ut för det och det känns...underligt på något sätt.

Dock har jag den unika förmågan att släcka en "eld" som bara vatten och is kan göra, så det löser sig alltid.
Jag är ofta kylig till mitt sätt, och när jag lägger till mera av det så brukar alla fatta att det är ingen idé att fortsätta med mig.

Men generellt, det är väl inget fel på att folk känner attraktion, men som du påpekar, man måste/ bör respektera familjeförhållanden. Också, jag tycker man måste känna att det känns rätt, att den här personen vill jag dela mitt liv med och vara trogen. Att vara trogen sin make /maka är A och O.

ONT. Män blir ofta glada vid fysisk kontakt om de gillar personen ifråga. Det flesta uppfattar det som positivt om det sker efter de sociala koderna ( respekterar intima zoner osv. ) och med stil ( inget ragglande och sluddrande ). Män överlag har för lite kroppskontakt med kvinnor ( på ett lämpligt sätt, som styrs av relationens karaktär ), så de flesta blir glad av en kram, tex.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback