Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-09-07, 18:28
  #37
Medlem
Harmynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHiroshima
Hon är inte anklagad för något brott så vad är problemet egentligen? Hon får däremot skylla sig själv för att vara tillsammans med en så efterbliven pojkvän. Hon har dessutom två barn vad jag förstår. Hon förtjänar absolut noll sympati. Vem tänker ens tanken på att bli tillsammans med en tung kriminell, speciellt när man har barn?! Nä hon förtjänar bara skit egentligen.

Du verkar ju vara totalt känslokall och intelligensbefriad. Så bara för att hennes kille hittar på jävelskap så ska hon få lida? Vad problemet är? Fattar du inte att hennes barn kanske kan googla och se den här tråden? Även om du tycker hon får skylla sig själv då kan du ju knappast tycka att barnen förtjänar att se sin mamma uthängd på FB. Tänk lite för fan och och låt inte andra lida i onödan.
Citera
2015-09-07, 19:43
  #38
Avstängd
MrHiroshimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harmynt
Du verkar ju vara totalt känslokall och intelligensbefriad. Så bara för att hennes kille hittar på jävelskap så ska hon få lida? Vad problemet är? Fattar du inte att hennes barn kanske kan googla och se den här tråden? Även om du tycker hon får skylla sig själv då kan du ju knappast tycka att barnen förtjänar att se sin mamma uthängd på FB. Tänk lite för fan och och låt inte andra lida i onödan.

Det är hon själv som satt sig i skiten, hon valde att bli tillsammans med honom? Alltså det här är ingen kille som åkt dit för att han snattat på ICA direkt. Hon vet säkerligen att han är kriminell men valde ändå att släppa in honom i sina barns liv. Har en känsla av att du känner henne personligen, hälsa henne att hon är dum i huvudet! Jag har ingen respekt för människor som är tillsammans med kriminella avskum. Jag hoppas de hittar denna tråd, så de inser hur dum deras mor är. Förstår inte riktigt hur de skulle lida utav att se denna tråd, tror de redan vet det som står i tråden, förhoppningsvis. Om jag fick bestämma skulle helst hennes barn tas ifrån henne. Med tanke på hennes statusar på Facebook kan man rätt snabbt dra slutsatsen att hon är jävligt blåst. Om det är någon som är intelligensbefriad som är det du. Sluta försvara idioter.
Citera
2015-09-07, 22:53
  #39
Avstängd
Jag har varit på fredrikbergsvägen 35 i 2 olika tillfällen. Första tillfället var skotthålen i bägge dörrarna super fräscha, lgh 1002 och 1001. Var ett par stycken, räknade ej men säkert upp emot 15-20 stycken.

Skotten som avlossades kom ifrån 1002, enligt tavlan bor C.JOHANSSON där och i lgh 1001 B.BÖCKOW. Just nu är lgh 1002 dörren helt täckt med trä, går ej att gå in längre och i den andra lgh 1002 ha en helt ny dörr.

Var det Johansson som sköt och vet någon motivet? Var han drogpåverkad? Var han ute efter att döda?
Citera
2015-09-08, 00:49
  #40
Avstängd
MrHiroshimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Jag har varit på fredrikbergsvägen 35 i 2 olika tillfällen. Första tillfället var skotthålen i bägge dörrarna super fräscha, lgh 1002 och 1001. Var ett par stycken, räknade ej men säkert upp emot 15-20 stycken.

Skotten som avlossades kom ifrån 1002, enligt tavlan bor C.JOHANSSON där och i lgh 1001 B.BÖCKOW. Just nu är lgh 1002 dörren helt täckt med trä, går ej att gå in längre och i den andra lgh 1002 ha en helt ny dörr.

Var det Johansson som sköt och vet någon motivet? Var han drogpåverkad? Var han ute efter att döda?

Det var hennes pojkvän som sköt, han heter Mike eller Micke Andersson. Han är tydligen före detta medlem i gänget x-team i Södertälje. Jag tror det handlar om att han var jävligt narkotikapåverkad och fick psykos. Bottenskrap som behöver hjälp eller skaka rejält med galler.
Citera
2015-09-11, 13:07
  #41
Medlem
Finns det ingen bild på MG. El, Fecebook länk?
Citera
2015-09-11, 16:04
  #42
Avstängd
MrHiroshimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vem-F
Finns det ingen bild på MG. El, Fecebook länk?

Kolla inlägg 34 för bild.
Citera
2015-09-11, 17:31
  #43
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harmynt
Censurera tjejens namn. Inte okej att hänga ut henne då hon inte har något att göra med något.

Det är ju nästan fler stjärnor än bokstäver. Hon har dessutom ett mycket vanligt namn så det där är ingen uthängning, Finns massor av hennes namne.
Citera
2015-10-03, 08:43
  #44
Medlem
Artikel om att lägenhetsinnehavaren hotas med vräkning efter skottlossningen.

http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...B8fQKTRkiIjfQ/
Citera
2015-10-04, 22:02
  #45
Avstängd
MrHiroshimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piiiing
Artikel om att lägenhetsinnehavaren hotas med vräkning efter skottlossningen.

http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...B8fQKTRkiIjfQ/

Rätt åt henne. Så jävla rätt. Tycker synd om hennes barn som har ett jävla praktexempel på WT till morsa.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback