2015-09-01, 15:16
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Nu bjöd inte Carola in vem som helst, hon kände förtroende för personerna. Inte som att hon erbjöd första bästa tiggare utanför Coop på middag Referens behövdes. Överklass charity, jag håller med Filip Hammar denna gång.
Citera
2015-09-01, 15:22
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lefty.ruggiero
Det var bättre förr va, Carola?

Hakuna matata!

Helvete va hjärndöd hon är.
Citera
2015-09-01, 15:23
Medlem
Mycket bra Carola! På köpet får du ju också smaka väl lagrad gammal ost.
Citera
2015-09-01, 15:29
Medlem
Äh, håller med om att det bara är bra att i alla fall någon tiggarälskare lever som hon lär. Även om det förmodligen bara var ett PR-trick ser jag inte hur någon kan lida av denna händelse. Hon kunde väl gett tiggaren ett jobb också så den försvinner från gatorna.
Citera
2015-09-01, 15:32
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Äh, håller med om att det bara är bra att i alla fall någon tiggarälskare lever som hon lär. Även om det förmodligen bara var ett PR-trick ser jag inte hur någon kan lida av denna händelse. Hon kunde väl gett tiggaren ett jobb också så den försvinner från gatorna.

Ja, som dansare, eller kör, kanske?
Det hade PK-media älskat.
Citera
2015-09-01, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ja, som dansare, eller kör, kanske?
Det hade PK-media älskat.
Nu i april, Carola framför zigenska folksånger ackompanjerad av 15 migranter direkt från Drottninggatan i Stockholm. En av dem kan till och med ta ett par ackord på dragspel!

Nästan så att jag hade kunnat titta på det spektaklet.
Citera
2015-09-01, 15:45
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Nu i april, Carola framför zigenska folksånger ackompanjerad av 15 migranter direkt från Drottninggatan i Stockholm. En av dem kan till och med ta ett par ackord på dragspel!

Nästan så att jag hade kunnat titta på det spektaklet.

Betalar man i kassan, eller kastar man upp det man tycker det är värt direkt på scen?
Citera
2015-09-01, 16:03
Medlem
NoTruces avatar
Fint gjort av henne, men naturligtvis vidrigt att Expressen ska ha det på löpsedeln och göra det till propaganda.
Citera
2015-09-01, 16:32
Medlem
Tja det gör hon hur hon vill, det är hennes egna pengar och så vidare så jag förstår inte varför folk hetsar upp sig. Men hon får ursäkta att jag inte vill ha någon smutsig TBC zigenare i mitt hem, om inte annat hade flickvännen gått bärsärk.

Men man kanske ska våga sig på det ändå, ska bara be tiggaren ge iaf 2 svenska referenser som jag kan dubbelkolla med, att de ska tillhandahålla ID handlingar så man kan göra en bakgrundscheck är väl inte för mycket begärt heller?

Ja ja, hon gör som hon vill, trevligt för henne, men själv blåvägrar jag.
Citera
2015-09-01, 16:57
Medlem
senapslamms avatar
Vad för slags mat ska man bjuda på ? Det är inte roligt för gästerna att få något de inte tycker om eller är allergiska mot. Jag skulle nog satsa på grillat. Grillad kyckling. Baguette har jag sett att de mumsar på. Kanske tjeckiskt öl därtill? Chockladpaj till dessert.
Citera
2015-09-01, 17:03
Medlem
Grävulens avatar
Hoppas Carola nämnde för tiggarna att hon är en välkänd svensk artist och därför miljonär. Alla svenskar har inte lika mycket pengar som henne.

Många invandrare tror felaktigt att alla svenskar är miljonärer och blir därför arga och förtretade över svenskars girighet när de inte delar med sig av sina miljoner. Speciellt när svenska politiker och journalister spär på fördomar om svenskarna och deras inbillade rikedomar.
Citera
2015-09-01, 17:05
Medlem
-Carola hatar tiggare.Hon plockar in dem i värmen,ger dem lyxmat sen får dem kolla in hennes fina lgh. Sen med huvet före ut i rännstenen igen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in