Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-27, 16:13
  #133
Medlem
Carola utvidgar engagemanget
Citat:
Carola Häggkvist välkomnade fem flyktingar i sitt hem.
Nu berättar artisten att hon ser boendet som långsiktigt, och att kärleken Jimmy Källqvist också engagerat sig i hennes nya vänner.

– Finns det hjärterum finns det stjärterum, det funkar otroligt bra, säger hon.

http://www.expressen.se/noje/carola-...-flyktingarna/
Citera
2015-10-27, 16:31
  #134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Naturligtvis fritt fram att bjuda tiggare på middag. Åtminstone hycklar inte Carola som 95% av alla som vurmar för tiggeriet. Hon har öppnat dörren till sitt hem för dessa människor. Sen om hon verkligen bryr sig om dessa människor eller bara vill ha en gloria på sitt huvudet kan man ju spekulera om.
Jo, det är ju ioförsig sant. Hon ska vara en väldigt empatisk och snäll person har jag fått höra från vänner som jobbat med henne.
Citera
2015-10-27, 16:37
  #135
Medlem
Ja hon betalade en middag för att få en artikel skriven om sig. 60 kr för en artikel, inte dåligt faktiskt.
Citera
2015-10-27, 16:45
  #136
Medlem
carminaburanas avatar
More power to her säger jag. Jag är emot den fria invandringen pga socioekonomiska skäl men hon gör iallfall något jämfört med de största gaphalsarna som tex Schyffert.
Citera
2016-01-31, 16:37
  #137
Medlem
Bor migranterna fortfarande hos Carola?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback