Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-09-01, 20:25
  #13
Medlem
Oavsett judens ambitioner så kan han skonas när den nödvändiga upprensningen sker.
Citera
2015-09-01, 20:41
  #14
Medlem
MrFishboys avatar
Man ska alltid acceptera sanningen varifrån den än må komma. Judarnas kritik mot muslimerna är lika angelägen som muslimernas kritik mot judarna. Precis som nyliberalernas kritik mot marxisterna och vänsterns kritik av kapitalismen. För oavsett vad man anser om vem som utdelar kritiken, så är det alltid innehållet som är av värde.
Citera
2015-09-08, 22:54
  #15
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det är inte fösta gången judar kommer och säger "I told you so" när de samtidigt var de som orkestrerade allting. Minns 9/11 där Israel i efterhand påstod att de varnade USA om terroristerna. Trots deras enorma inflytande så hände inget. Jag ser det som en standardåtgärd för att få skulden på någon annan.

Imre Kertész kanske är ärlig i vad han säger men eftersom mitt förtroende för honom inte är på topp så blir det bara en fis i vinden.

Tänk också på att planen är att vi ska slåss mot araberna så och förväntar mig att det kommer komma massa judar som kommer att uppvigla hat mot araberna.

1)Judar kan alltså inte varna för en katastrof i syfte att förhindra densamma, utan att bli beskyllda
för att ha orsakat katastrofen när den väl inträffar.
Det är bra att få det bekräftat, även om källan är anonym.

Jag skall akta mig jävligt noga i fortsättningen att varna för dåligt väder, så jag inte får
skulden för att det börjat regna.


2) Så hatet mot araberna är uppviglat av judarna?

3) Finns det något alls, som judarna är oskyldiga till enligt europeerna?
Citera
2015-09-08, 22:58
  #16
Medlem
det ÄR skillnad på judar och zionister.
Citera
2015-09-08, 23:02
  #17
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topracing
det ÄR skillnad på judar och zionister.
Absolut, finns många zionister som inte är judar och det finns judar som inte är zionister.
Citera
2015-09-08, 23:12
  #18
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Absolut, judar lär ju knappast värna om svenska intressen. Det är lite trixigt med judar eftersom dem ändrar sina namn till "artistnamn" för att vi inte ska identfiera dem som judar. Bara en sådan sak avslöjar ju deras intentioner. Därför behöver vi vara vaksamma så vi kan identifiera dem.

Nej, i varje fall värnar inte jag längre om svenska intressen, efter att i 56 år ha varit en
samhällets stöttepelare, och värnat om den europeiska och svenska kulturen.
Det har varit så fullständigt kontraproduktivt, att jag beslutat mig för att förinta hela Europa om det hypotetiskt uppstår ett tillfälle att göra det, precis som ni säger att judar vill göra.
Att göra andra tjänster, och följa alla regler har i mitt fall varit rena självmordet, då jag istället för
hedersbetygelser, pekats ut som samhällets största fiende, med polisen och myndigheterna som handräckning.
Tingsrätten i Sverige bistår nu mina svenska antisemitiska fiender med att mäta ut min pension i olika "skadestånd" till dem.
Det skulle inte räcka med att jag förlorade allt lösöre i samband med att jag hastigt tvingades fly
från Sverige, efter svenska myndigheters hot och förföljelser.
Jag hoppas på att Sverige raderas ut från kartan av muslimska terrorister med kärnvapen.
Citera
2015-09-09, 00:05
  #19
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odalfolk
Alla "överlevare" är lögnare om de så mycket som yttrat ett ord om gaskammares existens/bruk. Han kanske tröttnat på att ljuga och arbeta för de europeiska folkens död. Fast det är inte särskilt troligt, med tanke på judars natur. Mest troligt så är han bara en kontrajihadist, föga ovanligt bland judar. Jag har ibland undrat vad judarna ska leva av ifall de mördar sin bästa födkrok. Jag tror att kontrajihadismen fötts ur behovet av att bevara de europeiska folken någotsånär snarare än att mörda oss helt, så att judarna kan fortsätta leva av européers arbete. Israel har ju visat att det inte är särskilt väl fungerande att använda araber på samma sätt som de använt européer. Dels så är de hemskt dåliga arbetare, och dels så är de inte mindre benägna att försöka döda dem för deras parasiterande existens. Judar är inte dumma, de är bara inte särskilt trevliga och säger en jude någonting så har han något att tjäna på saken. Annars gör han det inte.

"hemskt dåliga arbetare"? osv osv
Känner inte riktigt igen mig i beskrivningen.
I mitt fall förhåller det sig på det rakt motsatta sättet.
Är ändå oändligt tacksam för uppriktigheten i din beskrivning av judar.
Det är nog vad alla tycker, eller rättare sagt instinktivt säger.
Så givet att judehatet/judebeskrivningen är en instinkt;
Hur argumenterar man mot en instinkt?
Jo, med gaskammare, fast då med nya anläggningar, för sådana som dig.
Det vill säga alla i Europa.
Citera
2015-09-10, 13:15
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanFyhrholdt
"hemskt dåliga arbetare"? osv osv
Känner inte riktigt igen mig i beskrivningen.
I mitt fall förhåller det sig på det rakt motsatta sättet.
Är ändå oändligt tacksam för uppriktigheten i din beskrivning av judar.
Det är nog vad alla tycker, eller rättare sagt instinktivt säger.
Så givet att judehatet/judebeskrivningen är en instinkt;
Hur argumenterar man mot en instinkt?
Jo, med gaskammare, fast då med nya anläggningar, för sådana som dig.
Det vill säga alla i Europa.

Ah, hej Jan. Dig hade jag nästan glömt bort. Minns hur chockerande det var att se alla dina galenskaper, spyor och så vidare en gång i tiden. Du är väl dessutom ingen riktig jude, utan en mischling.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback