Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-30, 16:33
  #1
Medlem
Ibland får man ju sidförslag från google och liknande. Försvinner sådant och min historik om man har ghostery på datorn?
Citera
2015-08-30, 17:34
  #2
Medlem
Nej, men förslagen blir generella och bygger inte på dina surfvanor.
Citera
2015-08-30, 23:18
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Nej, men förslagen blir generella och bygger inte på dina surfvanor.
Om jag vill ha förslag som bygger på mina surfvanor, hur gör jag då? Kan man göra så att inte Ghostery blockerar saker från Google?
Citera
2015-08-31, 00:17
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avenged93
Om jag vill ha förslag som bygger på mina surfvanor, hur gör jag då? Kan man göra så att inte Ghostery blockerar saker från Google?
Du går in i Ghosterys inställningar och klickar ur Googles spårare. Se skärmdump här. Fast jag kanske ska tillägga att Ghostery en gång i tiden tillkom just för att undvika spårare, och då särskilt Googles. Men du kanske vill undvika helt andra spårare?
Citera
2015-08-31, 22:34
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Du går in i Ghosterys inställningar och klickar ur Googles spårare. Se skärmdump här. Fast jag kanske ska tillägga att Ghostery en gång i tiden tillkom just för att undvika spårare, och då särskilt Googles. Men du kanske vill undvika helt andra spårare?
Tack för hjälpen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback