Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-30, 15:35
  #1
Medlem
Jag ska göra tre stycken test på SSG Entre.

Jag gjorde precis Grundutbildningen med godkänt resultat, den var inte speciellt svår, tror inte ens jag hade behövt läsa på innan för att klara den, väldigt logiskt och enkelt.

Har två stycken SSG-tester kvar.
Vad händer om jag misslyckas? Failar? Får jag göra om testerna eller är det kört?
Hur många chanser får man?

Skulle man bara få en chans bör ju det stå tydligt tycker man ju, vilket det inte gör?
Dock när jag klarade testet blev det låst, därav min fundering.

Tack!
MVH
__________________
Senast redigerad av Matroy 2015-08-30 kl. 15:46.
Citera
2015-08-30, 16:43
  #2
Medlem
knaz_mongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matroy
Jag ska göra tre stycken test på SSG Entre.

Jag gjorde precis Grundutbildningen med godkänt resultat, den var inte speciellt svår, tror inte ens jag hade behövt läsa på innan för att klara den, väldigt logiskt och enkelt.

Har två stycken SSG-tester kvar.
Vad händer om jag misslyckas? Failar? Får jag göra om testerna eller är det kört?
Hur många chanser får man?

Skulle man bara få en chans bör ju det stå tydligt tycker man ju, vilket det inte gör?
Dock när jag klarade testet blev det låst, därav min fundering.

Tack!
MVH

När jag gjorde några av dessa tester fick man försöka igen när man misslyckades. Kör hårt!
Citera
2015-08-30, 17:16
  #3
Medlem
AllarNs avatar
De jag gjort har man fått göra om dom tills man klarat dom. Dock har jag inte kuggat speciellt många så jag vet inte om det blir spärrat efter ett antal kuggade försök.
Citera
2015-08-30, 19:51
  #4
Medlem
Okej tack, då kan jag andas ut.

Fick även 4 till extra prov som inte min polare fick, vi jobbar på olika företag fast på samma ställe/bygge.
De tog 7 timmar totalt o göra dessa prov och 1 av provet handlade om hur man ska hålla rent och sköta arbetsplatsen snyggt där, man fick 2 försök på sig och jag var nervös som bara helvete. Fast nörd som jag är så klarade man första
Säger bara, tur att man var intresserad utav det där annars skulle de gått åt pipan
Skulle man faila fick man åka in dit och göra ett praktiskt prov, så var väl inte hela världen.

Men tack, det borde inte ändra det, det borde stå tydligt isåfall hur många försök man har på sig.

Fyfan vad enkelt prov ändå, man kan ju gå direkt på provet och chansa på frågorna, får man se svaren sen om man failar? Bara plugga in svaren och göra den igen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback