Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-29, 19:14
  #1
Medlem
Hej! Jag håller på och ska starta en egen webbshop och har allt "bakgrundsarbete" klart, men ej själva hemsidan. Jag har kollat runt lite, men vet inte vilken webbsida som egentligen är bäst att starta den på. Ni får gärna säga vilka sidor ni anser är bra att starta den på och som inte är överdrivet dyrt för ett nystartat företag. Viktigt att det inte är alltför komplicerat. Jag är inte kunnig på kodning.

Tack!
Citera
2015-08-29, 19:38
  #2
Medlem
Starta en webbshop på en annan hemsida? Vad menar du? Brukar det gå till så? Brukar inte varje webbshop ha sin egen domän?
Citera
2015-08-29, 19:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvangstanke123
Starta en webbshop på en annan hemsida? Vad menar du? Brukar det gå till så? Brukar inte varje webbshop ha sin egen domän?

Det kan man göra men är väldigt svårt. Finns flera sidor man kan starta en webshop på. Visma, hemsida24, one osv.. som man skapar en egen domän för samt har en månadskostnad. Eftersom jag inte är kunnig är det inte så lönsamt för mig att försöka göra en egen.. Så det jag undrar är alltså vilken av alla dessa sidor som Ni har bäst erfarenhet av
Citera
2015-08-30, 19:35
  #4
Medlem
Mister-Cs avatar
Vad han menade är om jag förstod det rätt är att han vill skaffa ett webbhotell/domänsida där han kan starta upp en webbshop. Varför ska han köpa en egen server när han bara kan skaffa ett webbhotell billigt?
Loopia, One är väl en av de stora, det spelar faktiskt ingen roll vilken du väljer då de nästan erbjuder samma sak.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback