Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-09-26, 22:40
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigneonglitter
Så du menar att bara för att åtalspunkten säger en sak så är det hela verkligheten? Väldigt naivt av dig att tro att det är hela sanningen.
nej men jag vet att brot inte är riktad mot exet. hört smällar i borlänge? det är det som han står misstänkt för. Allmän Öddeläggelse = sprängning på allmän plats.
då jag vet att polisen borde gjort husransakan hemma hos honom, beslagtagit alla hans elektronuska saker såsom telefon dator rubbet. så skulle dom snabbt fått reda på om det fanns ens en misstanke att sakerna skulle användas mot en person. jag sitter på sanningen och det är två separat saker som blandas ihop. tro vad ni vill men jag kommer sitta med ett smile sen när man kan begära ut förundersökningen . vet ävan att kvinnan inte hört något om det här från polisen och även det talar sitt eget språk då dom är underrättmings skyldiga om det förreliger ett hot mot en privat person.
Citera
2015-09-26, 23:25
  #74
Medlem
bigneonglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcdefg15
nej men jag vet att brot inte är riktad mot exet. hört smällar i borlänge? det är det som han står misstänkt för. Allmän Öddeläggelse = sprängning på allmän plats.
då jag vet att polisen borde gjort husransakan hemma hos honom, beslagtagit alla hans elektronuska saker såsom telefon dator rubbet. så skulle dom snabbt fått reda på om det fanns ens en misstanke att sakerna skulle användas mot en person. jag sitter på sanningen och det är två separat saker som blandas ihop. tro vad ni vill men jag kommer sitta med ett smile sen när man kan begära ut förundersökningen . vet ävan att kvinnan inte hört något om det här från polisen och även det talar sitt eget språk då dom är underrättmings skyldiga om det förreliger ett hot mot en privat person.

Tänk vad du vet saker då

Jag hävdar fortfarande att du är naiv i frågan men jag förstår en blir gärna det med bekanta som denna.
Citera
2015-09-27, 15:53
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abcdefg15
nej men jag vet att brot inte är riktad mot exet. hört smällar i borlänge? det är det som han står misstänkt för. Allmän Öddeläggelse = sprängning på allmän plats.
då jag vet att polisen borde gjort husransakan hemma hos honom, beslagtagit alla hans elektronuska saker såsom telefon dator rubbet. så skulle dom snabbt fått reda på om det fanns ens en misstanke att sakerna skulle användas mot en person. jag sitter på sanningen och det är två separat saker som blandas ihop. tro vad ni vill men jag kommer sitta med ett smile sen när man kan begära ut förundersökningen . vet ävan att kvinnan inte hört något om det här från polisen och även det talar sitt eget språk då dom är underrättmings skyldiga om det förreliger ett hot mot en privat person.

Dom skulle utreda om det fanns ett samband angående smällarna. Och åtal är väl inte väckt ännu så då kan du omöjligen veta vad han står åtalad för? Utredningen pågår fortfarande så då kan du ju inte sitta här och påstå att du vet vad dom får/fått fram i sin utredning när den inte är klar ännu? Så du menar också då att om dom skulle upptäcka att det finns ett hot mot denna kvinna då ringer dom och talar om det de första dom gör?
Citera
2015-09-27, 19:42
  #76
Medlem
Fattar inte riktigt vad du menar, borde ha gjort husrannsakan?Dom gjorde en husrannsakan. Sen tror jag väl inte att h*n springer runt och talar om vad h*n ska ha det till. Om man tänkt göra nått så kanske man inte talar om det för Folk/vänner/bekanta. Men jag antar att du tror det. I vilket fall så lär det väl visa sig sen.
Citera
2015-09-30, 19:09
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skal81mannen
Fattar inte riktigt vad du menar, borde ha gjort husrannsakan?Dom gjorde en husrannsakan. Sen tror jag väl inte att h*n springer runt och talar om vad h*n ska ha det till. Om man tänkt göra nått så kanske man inte talar om det för Folk/vänner/bekanta. Men jag antar att du tror det. I vilket fall så lär det väl visa sig sen.
exakt så då borde vi kunna konstatera att tubstrumpan bara delar med sig av en teori och inte faktiskta fakta eftersom ingen vet vad han hade för moriv med sprängladdningarna. menade att dom gjort husransakan. felskrivning.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback