Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-28, 20:46
  #1
Medlem
Den senaste tiden har jag tänkt på en sak konstant, vilket har gjort mina dagar mycket tunga.

Har tänkt extremt mycket på det här med att sluta va attraktiv som kvinna. I en viss ålder kommer vi kvinnor märka att männen inte längre tittar på oss som när vi är unga. I vanliga fall älskar jag män och dess existens verkligen, men när jag tänker de här tankarna om att män är attraktiva hela livet hatar jag båda män och unga tjejer som har hela livet framför sig.

Är i en mycket känslig period i mitt och hoppas att ni män som svarar inte är hårda mot mig. Istället ge mig lite verktyg att hantera de här känslorna med.
Citera
2015-08-28, 20:51
  #2
Medlem
Tja... Sluta tänk bara, finns väl inte så mkt annat att göra. När du blir äldre slutar du ju nog säkert också bry dig om ditt utseende lika mkt.

Om man ska tänka som du gör nu kan man ju lika gärna tänka att "Vad händer när jag dör, då kan jag ju inte göra nånting" osv
Citera
2015-08-28, 21:07
  #3
Medlem
xposures avatar
Men hallå!
Har du aldrig hört talas om MILF's eller??
Ibland så kan jag se 40-45-åringar som är riktigt heta!
Åldras med värdighet, ta hand om dig själv och din kropp så är det absolut ingen fara!
Citera
2015-08-28, 21:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
Tja... Sluta tänk bara, finns väl inte så mkt annat att göra. När du blir äldre slutar du ju nog säkert också bry dig om ditt utseende lika mkt.

Om man ska tänka som du gör nu kan man ju lika gärna tänka att "Vad händer när jag dör, då kan jag ju inte göra nånting" osv

Så enkel är det inte, du skulle bara veta hur tungt det är just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Men hallå!
Har du aldrig hört talas om MILF's eller??
Ibland så kan jag se 40-45-åringar som är riktigt heta!
Åldras med värdighet, ta hand om dig själv och din kropp så är det absolut ingen fara!

Jag attraheras inte av yngre killar o deras uppmärksamhet betyder precis ingenting för mig.
Citera
2015-08-28, 21:13
  #5
Avstängd
twigdolls avatar
Låt mig säga som så att av alla dystra saker i världen så tänker kvinnor extremt mycket på om de fått dålig hy osv. Ifall man endast får män av sitt utseende så vore de väl jävligt trisst, men finns så mycket mer man kan tycka om.
I dagens läge är de väl normalt tjejer spelar tvspel, men förut de var killar som va helt tokiga i tjejer bara för de spelade tvspel, därför de va ett sätt att dela intresse så man såg de tjejerna som overkligt bra.

Ifall man finner någon man håller ihop med så är de inte utseendet som binder som ett klister de är man ska ha roligt och ha vänskap och kärlek till varandra.
Citera
2015-08-28, 21:38
  #6
Medlem
Cleo-patras avatar
Du överanalyserar. Förstår inte hur man kan orka att analysera något som inte ens är relevant just nu, utan kommer i framtiden. Jag är inte nojjig över hur jag kommer se ut när jag är 50 för 1. jag har inte tänkt så långt 2. Jag tänker åldras med värdighet och se lika fräsch ut som min mamma gör.
Citera
2015-08-28, 21:47
  #7
Medlem
Bennybandits avatar
Det blir vad du gör det till. Är du född som kvinna kommer du aldrig ha något vidare problem med att hitta potentiella älskare, då det känns som vi män är mer djuriska i våra fantasier och har rätt lätt för att trycka in kuken i objekt där den kanske egentligen inte bör vara. Visst kommer du synas mindre i vissa ögon med tiden om du inte matchar deras ideal, men det kommer alltid finnas de som finner dig attraktiv och vill hålla fast dig mot en vägg, långsamt trycka in fb-dasen i din springa och nafsa dig i nacken.

Oroa dig inte. Du är så vacker du själv bestämmer att du vill vara, vackrare än så kan du inte vara. Du behöver bara få dig själv att inse vad som är vackert och duger - i dina ögon.
Citera
2015-08-28, 22:00
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen86
Den senaste tiden har jag tänkt på en sak konstant, vilket har gjort mina dagar mycket tunga.

Har tänkt extremt mycket på det här med att sluta va attraktiv som kvinna. I en viss ålder kommer vi kvinnor märka att männen inte längre tittar på oss som när vi är unga. I vanliga fall älskar jag män och dess existens verkligen, men när jag tänker de här tankarna om att män är attraktiva hela livet hatar jag båda män och unga tjejer som har hela livet framför sig.

Är i en mycket känslig period i mitt och hoppas att ni män som svarar inte är hårda mot mig. Istället ge mig lite verktyg att hantera de här känslorna med.

sluta jämföra dig med andra, du är DU, sluta måla dig, klä dig hur du vill, lev ditt liv och bry dig inte om andra, du måste inte vara attraktiv.

Om du lever ditt liv å är dig själv kommer resten på köpet.

du behöver inte en bekräftelse från andra ( läs män ) se dig i spegeln varje dag och säg:
Jag duger som jag är.
jag är en bra människa.
jag är en fin och vacker person.

Du älskar dig själv.
Citera
2015-08-29, 00:01
  #9
Medlem
Vänj dej. Det blir värre : )
__________________
Senast redigerad av xxxxxxxxxxxxxxxxx 2015-08-29 kl. 00:06. Anledning: to mutch
Citera
2015-08-29, 00:04
  #10
Medlem
Det ligger i biologin för män att söka yngre. Vad du än intalar dej passerar du en dag ditt bästföredatum.


(Två väninnor har dratt efter att jag delgav denna sanning. Vad är det med folk)
Citera
2015-08-29, 00:13
  #11
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen86
Så enkel är det inte, du skulle bara veta hur tungt det är just nu.



Jag attraheras inte av yngre killar o deras uppmärksamhet betyder precis ingenting för mig.

Nej, men äldre män eller i samma ålder kanske??
__________________
Senast redigerad av xposure 2015-08-29 kl. 00:15. Anledning: Feltaggning
Citera
2015-08-31, 01:32
  #12
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Men hallå!
Har du aldrig hört talas om MILF's eller??
Ibland så kan jag se 40-45-åringar som är riktigt heta!
Åldras med värdighet, ta hand om dig själv och din kropp så är det absolut ingen fara!
Sandra Bullock är 50 hon är riktigt nice för sin ålder! Hetare än vissa i sin prime. Tjejer måste ta hand om sina kroppar, äta rätt och träna hårt, hålla kroppen i trim. Klä sig snyggt och sexigt med fina naglar och hår osv. Då ökar chanserna att män gillar dom även i lite högre åldrar. Jag tex skulle tänka mig gå upp i ålder men då får hon verkligen vara fit. Sen finns det alltid såna som tackar ja till allt, men dom kanske inte är så intressanta för dom flesta tjejer ^^
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback