Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2015-10-25, 12:11
  #109
Medlem
karlsoons avatar
Men sluta rök på jävla pundarhippie och respektera hans beslut att inte vilja vara någon lågutbildad förlorare!
Citera
2015-10-29, 12:22
  #110
Medlem
Se det som tidigare beskriver det, tvinga ingen som inte vill, vad det än gäller.


Hoppas ni klarar er iaf!.
Citera
2015-11-01, 13:24
  #111
Medlem
Redlinezs avatar
Passa bara jointen till han och säg rök annars får du inget i sängen sen Nä skämta bara.
Förklara bara allt det positiva av cannabis till honom så kanske han vill röka
Citera
2015-11-08, 13:12
  #112
Medlem
Llidholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parr3h
Hej!

jag har ett problem, min kille är gammal ex smoker men har sedan flera gripande för ringa narkotikabrott nojjat sönder helt och vill därför inte röka med mig. Han accepterar dock att jag röker men vill ju gärna röka med honom ibland, ha weedsex och allt där till. hur ska jag få honom att ändra sig på denna punkten?

tack på förhand!

Baka brownies du behöver inte säga något det blir liksom nästan samma ändå
Citera
2015-11-08, 13:56
  #113
Medlem
flashbacklurkers avatar
Weed är inte för alla. Bara för att du mår bra av det betyder inte att andra gör det.
Jag själv tycker det är astråkigt med andra som inte röker och är emot det men det är ju för att jag själv glorifierar det.

Om han inte vill så vill han inte. Fråga om han kan tänka sig att gå med på det för att du vill utforska sexlivet på ett häftigare sätt?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback