Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-03, 17:05
  #637
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av what_
En kommentar är borttagen ser jag..
Han stod väl inte för sin åsikt ang henne.


Kanske fick hot skickat till sig via PM?
Citera
2015-09-03, 17:42
  #638
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svammel
Med tanke på de kretsar hon verkar röra sig kanske det var lika bra det..

Precis^^ finns nog flera som tycker ett och annat men varför basunera ut det när de riskerar att hamna i bagaget på en bil.
Citera
2015-09-04, 00:01
  #639
Medlem
what_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Kanske fick hot skickat till sig via PM?

Precis det jag syftade på.
Citera
2015-09-04, 01:07
  #640
Medlem
what_s avatar
http://www.expressen.se/gt/doda-anto...-snall-person/

Anton pappa -Anton var en otroligt snäll person.
Citera
2015-09-04, 01:45
  #641
Medlem
Som jag ser det är det inga konstigheter... Man initierar en misshandel för att driva in en skuld.

Tyvärr går misshandeln överstyr och BO avlider.
Inget planerat! All tyder på detta. Dumpningen av kroppen, bilen.... Allt tyder på att det var ogenomtänkt ochy skett i all hast!
Citera
2015-09-04, 08:54
  #642
Medlem
385s avatar
Det kanske är så att BO's skuld låg till NS. Hon behövde få in pengarna och tog sin vän MA till hjälp, för lite misshandel och att skrämma upp BO. Antingen flippar de ur i bilen och misshandeln går överstyr eller så träffar de kritiska punkter på BO som gör att han avlider, mest troligt efter de kastat ut honom ur bilen och kört iväg.
En teori bara...
Citera
2015-09-04, 16:56
  #643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rundcrantz
Intressant. Om jag läste rätt (längre bak) i tråden så är alltså NS tidigare dömd för våldsrelaterad brottslighet.

Vad har du mer att berätta?


För tillfället har jag inte så mycket mer att tillägga, rör mig inte längre i de kretsar där detta sannolikt talas om väldigt mycket just nu.

Vet bara om att hon är väldigt våldsbenägen, och att hon är dömd till långtifrån så många brott som hon faktiskt begått.
Kan inte skriva mer specificerat just nu tyvärr.
Citera
2015-09-04, 17:52
  #644
Medlem
Svammels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 385
Det kanske är så att BO's skuld låg till NS. Hon behövde få in pengarna och tog sin vän MA till hjälp, för lite misshandel och att skrämma upp BO. Antingen flippar de ur i bilen och misshandeln går överstyr eller så träffar de kritiska punkter på BO som gör att han avlider, mest troligt efter de kastat ut honom ur bilen och kört iväg.
En teori bara...


Jag var uppe vid sisjön idag på lunchen för att kolla in miljön. Det finns en brygga vid sjön och vad jag läste i tidningen hittades Anton i något buskage inte långt från bryggan.. Rätta mig om jag har fel. Nåväl .. Du kan inte köra ända fram till sjön. Det finns en parkering och sedan är det promenad ca 2 minuter innan du kommer fram till sjön.
Citera
2015-09-04, 19:31
  #645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvallret
För tillfället har jag inte så mycket mer att tillägga, rör mig inte längre i de kretsar där detta sannolikt talas om väldigt mycket just nu.

Vet bara om att hon är väldigt våldsbenägen, och att hon är dömd till långtifrån så många brott som hon faktiskt begått.
Kan inte skriva mer specificerat just nu tyvärr.

Lite mer info kan du väl ändå ge. Du behöver inte ge detaljerad skit som kan leda just till dig men hon verkar ha ett väldigt stort kontaktnät och snacket går så jag har svårt att tro att någon skulle kunna lista ut vem du är. Bara man lägger fram informationen rätt så...
Citera
2015-09-04, 19:38
  #646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleSoul
Lite mer info kan du väl ändå ge. Du behöver inte ge detaljerad skit som kan leda just till dig men hon verkar ha ett väldigt stort kontaktnät och snacket går så jag har svårt att tro att någon skulle kunna lista ut vem du är. Bara man lägger fram informationen rätt så...


'Snacket' går inte i min umgängeskrets så mycket alls nu, den enda händelse jag kan tala om, är en som kan leda till endast mig. Men den händelsen är eg inget spec, utan väldigt gammal. Så fort jag hör mer så kan jag skriva här. Men änsålänge så sägs inte mycket, och då har jag inget att informera om.
Citera
2015-09-04, 19:41
  #647
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvallret
'Snacket' går inte i min umgängeskrets så mycket alls nu, den enda händelse jag kan tala om, är en som kan leda till endast mig. Men den händelsen är eg inget spec, utan väldigt gammal. Så fort jag hör mer så kan jag skriva här. Men änsålänge så sägs inte mycket, och då har jag inget att informera om.

Ok! Uppfattade ditt "kan inte skriva mer specifikt nu" som att du inte kunde/vågade ge mer info men då vet jag! Tack ändå.
Citera
2015-09-05, 01:04
  #648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svammel
Jag var uppe vid sisjön idag på lunchen för att kolla in miljön. Det finns en brygga vid sjön och vad jag läste i tidningen hittades Anton i något buskage inte långt från bryggan.. Rätta mig om jag har fel. Nåväl .. Du kan inte köra ända fram till sjön. Det finns en parkering och sedan är det promenad ca 2 minuter innan du kommer fram till sjön.
Jag känner till området runt Sisjön väl. Kan du - eller någon annan som vet - beskriva detaljerat var kroppen hittades, i förhållande till badplatsen och bryggan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback