Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-23, 22:13
  #421
Medlem
Tyckte detta var så bra så jag även såg norska verisionen på nrk så vet nån om nått annat land där man fattar språket som typ england, irland, canada, usa,australien eller nya zeeland också gjort programmet så vill jag se det med.
Citera
2021-01-30, 20:25
  #422
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Jag med.

Råkade se ett avsnitt i repris på Kanal 5 och ska se resten på Dplay.
Samma här. Jag undrar hur många tittare de har tappat med sitt politiska trams. Säkert 1/3 eller likannde. Jag har inte sett sett något nytt av dem sen 2012 eller något pga den nästan parodiska pkismen. Men fan vad bra det här är. Jag förstår dock inte varför de bara har en vecka på sig att hitta någon. Det hade väl inte gjort något om de fått vila upp sig och visa mer av landet som de är i?
Citera
2021-02-02, 05:11
  #423
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Samma här. Jag undrar hur många tittare de har tappat med sitt politiska trams. Säkert 1/3 eller likannde. Jag har inte sett sett något nytt av dem sen 2012 eller något pga den nästan parodiska pkismen. Men fan vad bra det här är. Jag förstår dock inte varför de bara har en vecka på sig att hitta någon. Det hade väl inte gjort något om de fått vila upp sig och visa mer av landet som de är i?

Alla mot Alla lär ha fler tittare än det mesta dom gjort tidigare.
Citera
2022-12-09, 00:02
  #424
Medlem
Nån som vet om det är nått annat engelsk språkligt land som gjort programmet typ Canada, Australien,Nya Zeeland? Vet bara Sverige gjort det och norge( sett den verisionen)! Vill se flera om det finns på språk msn fattar dvs engelska och norska
__________________
Senast redigerad av SodaFointain 2022-12-09 kl. 00:05.
Citera
2023-01-21, 17:24
  #425
Medlem
Var inte det "vetenskapliga" problemet med det här programmet att man nöjde sig med ex. Leif GW som steg 6. Hade man istället valt en vanlig Svensson så hade man hamnat på ca 8 steg.
Citera
2023-01-22, 13:05
  #426
Medlem
Även om det var lite manus här och där så är väl detta det sista bra f&f gjorde. Hade så gärna velat ha grattis världen 2 dock.

Synd att de själva trashade sina karriärer med PK-skiten. Så jävla onödigt och korkat
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback