Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-26, 19:02
  #1
Medlem
ecstistenss avatar
Är nyfiken på denna substans som just nu går att köpa inrikes. Har provat att googla men finner i princip ingen information.. Så, vad vet vi om denna?
Citera
2015-08-26, 20:48
  #2
Medlem
skitsubstans, köp inte. du kommer att bli besviken.
Citera
2015-08-27, 00:58
  #3
Medlem
ecstistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigersuit
skitsubstans, köp inte. du kommer att bli besviken.

Ditt svar ger mig inget svar på min frågeställning, men du får gärna utveckla varför du anser att 4f-NEB är en skitsubstans om du vill.
Citera
2015-08-31, 07:15
  #4
Medlem
Ingen som testat kan komma med en ordentlig rapport?
Citera
2015-08-31, 09:48
  #5
Medlem
Oh-Ds avatar
Som inbiten NEB-fantast blev jag överlycklig när jag såg att Asken tagit in två nya substanser med väldigt likvärdig kemisk struktur. Denna samt NiPP klickades hem, och levererades dagen efter i vanlig ordning.

Väl i labbet utförs studier av 4f-NEB på en erfaren testapa via intravenös administrering, och de första intrycken är att den är lik originalet i de flesta avseenden, möjligtvis känns NEB mer dospotent. 4f-versionen uppvisar en lugn och förhållandevis mild stimulans med ett amfetamin-liknande rus, som vid lägre doser ger ett härligt fokus och en varm känsla medans man vid högre doser kan uppleva en rätt bra rush och mer energi. Testapan berättar vidare att ruslängden känns igen sedan NEB, mer eller mindre – men att denna i jämförelse, känns mindre pushig och påfrestande för kroppen överlag.

Om man ska ställa denna substans vid sida med NiPP, som också känns väldigt lik NEB så är NiPP intensivare i sitt rus och stimulans men med svagare ”kick” i sin karaktär. 4f-NEB upplevs ha starkare påslag, men med svagare stimulans och kortare rustid.
Citera
2015-09-02, 20:22
  #6
Medlem
Funderar och klurar över namnet och strukturen på denna, är det inte samma som 4-FBP?
Citera
2015-09-02, 22:05
  #7
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av db3306
Funderar och klurar över namnet och strukturen på denna, är det inte samma som 4-FBP?

Om du menar 4-fluorobufedron så nej, det är inte samma.
Citera
2015-09-03, 02:30
  #8
Medlem
Malrs avatar
Skriver det här först då folk inte verka läsa. Har fått lite tunnelseende som inte alls stör mig, det är 1,5 dygn ungefär. Det är riktigt vajsigt speciellt när jag la på lyrica, synvillorna (man ser detaljer som inte finns i skuggor t.ex.). EDIT: Inte lika kul längre för nu börjar det ta över koncentrationsfältet i mitt av hornhinnan lite gran. Kan ju skriva uppenbarligen men jag undra vad fan skulle hända om jag körde på ett par linor till. Detta har ju bara blivit värre och jag skulle bli riktigt orolig om synen helt försvann. Tror det är en jävla rejäl miss jag gjorde, gjorde inte ont och svälde inte upp förrän ett tag. Måste satt den så den blev depot för det var fan nästan 6 timmar sen jag tog sista och ni ser hur jag skriver, förlåt.

Jag har kört cirka 2,5g av det här. 3st IV för att jag hitta en gammal jävla nål, böt till näsan när jag började missa. Det fungerar, det är definitionen av "OK". Har fan inte hittat vågen på några veckor och pulvret har det där lömska puderklibb konsistensen så det försvårar ju ordentligt. Min gissning är att ni lär börja med 100-150mg IV och 200-250mg näsa. Prövade bomba en 3-400mg också med en snort. Det är verkligen ingen skjuts i det, men man kan nöta saker och det är precis det jag vill. Jag vill sitta och finpitsa en teckning tills den gick från att vara snygg till överarbetat. Allt det där har det, men det når inte riktigt fram. Jag tycker det var bättre än de flesta andra nyliga stimulanter, just för dopaminerg insöande vilket är det jag i regel är ute efter så jag kan se att många blir besvikna av den, den är nog fan rätt funktionell om man studerar, då den saknar tjackets eufori riktigt men har en jävla drivkraft. Alltså det sjuka nu när det gått 1,5 så är det rätt jävla visuellt genom hallisar. Tunnelstörendet och det andra stör mig och skuggorna är sjukt bra att se när man målar.

Tar man en rejäl sitter det ett par timmar för mig. Att sysselsätta sig med något som man riktigt fastnar för så känns det som om att man inte vill ha påfyllning lika ofta. Ibland sätter jag mig vanligt efter att suttit som en spänd jävla fanatiker framför teckningen eller TV-spelet och kommer på hur jag misskötit linorna.

Askens. Skulle säga att det är värt att pröva. Det är nog ganska prisvärt om man klarar IV men tyvärr (nog bra) så är jag helt enkelt kass på det. Nasalt beror väl på hur färsk man är och har rätt god ekonomi, en 5:a räcker väl 3 dygn vilket jag tycker är hyffsat. med tnake OT: Periosvis missar jag aldrig, sen missar jag hela tiden, oftast. Missade rätt sejält två gånger samma veva när jag hade några riktigt brutala veckor och jag fick abscesser. Ser lite fult men efter några veckor utan nålar så börja dom dyka upp igen och då räckte det med tre lycka IV, det var fler misslyckade. Kan inte djupdyka. Och läser ni fortfarande meddelar jag er om att ni läser på jävla vakentrams.
__________________
Senast redigerad av Malr 2015-09-03 kl. 02:45.
Citera
2015-09-03, 05:01
  #9
Medlem
Malrs avatar
Kan meddela att tunnelseendet har avtagit markant. Tror det är jag som maxar lite hårt kanske. Som sagt, studiedrog möjligtvis och nödfall för nöjes skull.
Citera
2015-09-04, 23:57
  #10
Medlem
denna gillas
Citera
2015-09-06, 04:55
  #11
Medlem
databas13s avatar
Denna tänkas va alt för 3fpm ? Hur stora doser?
Citera
2015-09-08, 21:09
  #12
Medlem
Smurres avatar
Någon mer som har något att säga om substansen? Beställde 1g idag och uppdaterar när det kommer..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback