Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-08-30, 04:04
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajesticTwelve
Garanterat påhittad historia, annars är "bruden" riktigt pantad.
hur är hon pantad?
Citera
2015-08-30, 04:11
  #74
Medlem
Vakter får inte skjutsa folk som inte är deras kollegor i bilarna. När jag säger kollegor menar jag väktare i tjänst med godkännande från länsstyrelsen att få jobba på auktoriserat bevaknkngsföretag.

Så enbart själva körningen kommer ge dom sparken om TS talar sanning och anmäler dom.
Citera
2015-08-30, 12:12
  #75
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson
Givetvis är alla inom koncernen ärlighetens apostlar, alla regler följs och tre av de anställda kan inte ha någon kåranda och hålla varandra om ryggen.

Företaget är fläckfritt:
http://www.va.se/nyheter/2013/09/25/...tsiga-affarer/
Jag var av uppfattningen att väktaren i det här fallet tillhörde Securitas Sverige - och inte det uppköpta bolaget Guardian Security i Montenegro .. samt att det påstådda brottet skedde i Sverige och inte i Montenegro ..

Men du kanske är av en annan uppfattning?
Citera
2015-09-03, 10:46
  #76
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heartstroke
händelsen är nu polisanmäld. jag ville bara ha tips & råd och jag har väl fått både det ena och det andra här (vilket egentligen var ganska väntat) tack hursomhelst för att ni tog er tiden att svara!

Glöm inte att uppdatera tråden när svinen dömts.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback