Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-27, 18:15
  #61
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är inte troligt att man springer till chefen och opåkallat medger ett regelbrott som kan kosta jobbet.


Jo, i den positionen när han företräder Securitas så är han Securitas -- det är deras princip.

Det är väl faktiskt du - inte jag - som skall definiera detta med "alla" företag...


Nej - det är faktiskt i de situationerna som riktlinjer används - bla för att skydda företaget och sitt eget ansvar/ställning.

Men vet du vad? Du som verkar känna chefen på Securitas så pass väl att det skulle kunna vara din tvillingbror, du kan väl ringa honom och fråga om det här stämmer? Du verkar ju veta precis hur personen tänker och agerar i alla situationer.
Citera
2015-08-27, 18:45
  #62
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Men vet du vad? Du som verkar känna chefen på Securitas så pass väl att det skulle kunna vara din tvillingbror, du kan väl ringa honom och fråga om det här stämmer? Du verkar ju veta precis hur personen tänker och agerar i alla situationer.
Jag vet vilken policy som råder - om det är din fråga..

"Chefen" på Securitas lär inte ta emot vare sig mina råd eller samtal från klagande tjejer faktiskt .. Securitas är en rätt så stor koncern --- så de lär inte ha fått tala med någon som innehar titeln "chefen".
Citera
2015-08-27, 18:59
  #63
Medlem
itsallalies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag vet vilken policy som råder - om det är din fråga..

"Chefen" på Securitas lär inte ta emot vare sig mina råd eller samtal från klagande tjejer faktiskt .. Securitas är en rätt så stor koncern --- så de lär inte ha fått tala med någon som innehar titeln "chefen".

Såvida inte väktaren inte gillas av AL, då kan det ske saker "bakom kulisserna" så att säga.

För er som inte är med i svängen - kan AL (arbetsledare) påstå att "Pga. XXX kan vi inte ha kvar dig hos denna kund.." antingen flyttas personen till annat jobb, eller så får man gå pga. "kunden inte önskar att ha just XXX som anställd på platsen, och vi kan ej erbjuda annat jobb. (vilket är BS och en perfekt orsak till att göra sig av med någon, av någon anledning, men samtidigt ett sätt att låta den som möjligen gjort bort sig att sluta med "hedern"/lägga locket på)
Citera
2015-08-28, 00:20
  #64
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Du skall självklart inte behöva utsättas för detta, men vad faan tänkte du på?! Varför sätta sig i knät på en blatte när andra sitsar fanns tillgängliga? Och varför skrek du inte till och slog honom på käften direkt - nej, du protesterade lite vagt och trodde detta skulle hjälpa mot en hormonstinn MENA-apa! Bra omdöme!

Du får faktiskt skylla dig själv - använd bättre omdöme nästa gång...
Citera
2015-08-28, 01:23
  #65
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag vet vilken policy som råder - om det är din fråga..

"Chefen" på Securitas lär inte ta emot vare sig mina råd eller samtal från klagande tjejer faktiskt .. Securitas är en rätt så stor koncern --- så de lär inte ha fått tala med någon som innehar titeln "chefen".

Givetvis är alla inom koncernen ärlighetens apostlar, alla regler följs och tre av de anställda kan inte ha någon kåranda och hålla varandra om ryggen.

Företaget är fläckfritt:
http://www.va.se/nyheter/2013/09/25/...tsiga-affarer/
Citera
2015-08-28, 01:25
  #66
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson
Givetvis är alla inom koncernen ärlighetens apostlar, alla regler följs och tre av de anställda kan inte ha någon kåranda och hålla varandra om ryggen.

Företaget är fläckfritt:
http://www.va.se/nyheter/2013/09/25/...tsiga-affarer/

Inget kan ha hänt:

http://vaktare.nu/amne/vaktare-ville-ha-sex/
Citera
2015-08-28, 01:36
  #67
Medlem
prizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson
Inget kan ha hänt:

http://vaktare.nu/amne/vaktare-ville-ha-sex/

Du borde verkligen läsa sakerna du länkar till.

Diggade dessutom artikeln om hur en kriminell säkerhetschef på ett företag på balkan som securitas köper tydligen skall representera securitas över chefsskikt.
__________________
Senast redigerad av priz 2015-08-28 kl. 01:41.
Citera
2015-08-28, 01:51
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag behöver inte googla - jag har själv arbetat för företaget och har anhöriga som arbetar för företaget.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ni????

Jag har aldrig någonsin kört taxi.

..


HeHe he ok
kul missförstånd.
Trodde du arbetat på Taxi Göteborg.
My misstage : )
Citera
2015-08-28, 11:46
  #69
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Du borde verkligen läsa sakerna du länkar till.

Diggade dessutom artikeln om hur en kriminell säkerhetschef på ett företag på balkan som securitas köper tydligen skall representera securitas över chefsskikt.

Du borde verkligen läsa länkarna i inlägg du citerar. Bam.
Citera
2015-08-28, 13:14
  #70
Medlem
Awkwardshits avatar
Det är absolut inte ditt fel. Är själv tjej får rysningar av din berättelse.
Varit med om ungefär samma sak fast med en taxi.
Citera
2015-08-28, 14:55
  #71
Medlem
händelsen är nu polisanmäld. jag ville bara ha tips & råd och jag har väl fått både det ena och det andra här (vilket egentligen var ganska väntat) tack hursomhelst för att ni tog er tiden att svara!
Citera
2015-08-28, 19:50
  #72
Medlem
Garanterat påhittad historia, annars är "bruden" riktigt pantad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback