Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-25, 06:29
  #1
Medlem
purplegirl78s avatar
Hej!
Jag försöker finna ett sätt att få kontakt med ett visst företag, se om andra blivit lurade och varna andra! De har många olika butiker på nätet men i kontakt står det samma adress men olika telefonnummer. De säljer "hairbell"/"hairjazz", smycken och lite annat. Jag har skickat runt 20 meddelanden via deras kontaktformulär utan svar och jag har ringt men kommer till en telenfonröst på franska Gör jag en orderspårning på produkterna, som jag beställde 20150727, står det "väntar". Företaget är:
AVISTORE EU SARL
Service GLOBAL ONE
21C route de Graveson
13910 Maillane
France
Några av deras sidor:
www.schampoochbalsam.se
www.avilady.se
www.gamacoiffure.fr
+ mer... Franska är lite obegripligt för mig
Citera
2015-08-25, 06:46
  #2
Medlem
Langnasas avatar
Hur länge har du väntat då? Du får ju inse att man ibland kan få vänta länge på produkter som är slut osv.

Googlade lite snabbt och te.x avilady.se är aktiva på Tradera och har positiva omdömen.
__________________
Senast redigerad av Langnasa 2015-08-25 kl. 07:12.
Citera
2015-08-25, 06:51
  #3
Medlem
purplegirl78s avatar
I snart en månad.. men jag har skickat flera mail utan att få svar. Kontaktat företag vars produkter de säljer och de har hört att det hänt fler gånger.
Citera
2015-08-25, 08:21
  #4
Medlem
Om du har betalt med kreditkort så kan du häva köpet efter 30 dagar, om du inte fått leverans. Kontakta ditt kortföretag eller banken. Och spärra ditt kort.
Citera
2015-08-25, 22:22
  #5
Medlem
purplegirl78s avatar
Efter att hotat med att anmäla och startat denna tråd så fick jag svar! En ursäkt om sent svar, anledningen var en flytt till nya lokaler (va det nu har att göra med email) och en beskyllning om att transportföretaget slarvat bort mitt paket.... Får väl se om det någonsin kommer dyka upp nåt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback