Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-10-24, 17:22
  #13
Medlem
Agejevs avatar
Du når en gräns när det inte spelar så stor roll hur många fler du petar i dej...
Citera
2005-10-24, 18:22
  #14
Medlem
Odjurs avatar
Ska det vara så svårt att sömnmedel är till för att sova på, inte sitta uppe och få minnesluckor, vilket man inte minns vilket förklarar det faktum att man påstår att man inte får några minnesluckor, vilket man får.
Citera
2005-10-27, 07:07
  #15
Medlem
hallisar

när jag varit uppe på tjack en dag så hadde jag ett dussintal imovane hemma
top ett par tre stycken och rökte braj. ja fick värsta hallisarna.
såg bärplockare i skogen på tomten, men hallisarna funkade bara när det var mörkt. och sedan när jag gick in i mitt rum låg det kläder på golvet dom formades när jag släckte(det var ljust ute så så mörkt var det inte) lyset till folk som låg å knullade. dom rörde sig exakt som ett gangbang gäng
det var skitkul måste prova det igen när jag fixar imovane
Citera
2005-11-18, 01:00
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tockan
när jag varit uppe på tjack en dag så hadde jag ett dussintal imovane hemma
top ett par tre stycken och rökte braj. ja fick värsta hallisarna.
såg bärplockare i skogen på tomten, men hallisarna funkade bara när det var mörkt. och sedan när jag gick in i mitt rum låg det kläder på golvet dom formades när jag släckte(det var ljust ute så så mörkt var det inte) lyset till folk som låg å knullade. dom rörde sig exakt som ett gangbang gäng
det var skitkul måste prova det igen när jag fixar imovane

*LOOOOOOOOOL*

För någon vecka sen käkade jag 4.st imovane och tog tjack. Senare på morgonen fick jag EXTREMA hallisar, hela mitt rum var en djungel av tigrar, ödlor, råttor, kaniner osv osv osv.. Dom var så sjukt verkliga med, heeelt obeskrivligt!! Hahahaha.. fy fan va sjukt det var
Citera
2005-11-18, 15:23
  #17
Banned
Gimpens avatar
Stod insomnings förut men eftersom imovane oxo hjälper en att sova längre så har dom väl ändrat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback