Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-10-24, 03:39
  #1
Medlem
Om man är ute efter en komplett avslappnande upplevelse verkar 3x7.5 mg Imovane vara en ganska lagom dos, och sen följer man den efter ungefär tio minuter med varmt té och något att tugga på (helst choklad, men även annat fungerar. Jag kör på hårdvarumjukmackor för tillfället.

Rent medicinskt gör det givetvis absolut ingen skillnad om man häller i sig te eller kaffe (kaffe kanske t.o.m. kan skada effekten), men jag har funnit att té och någon form av snack till ungefärierar.

Man känner effekten komma smygande dakom övriga effekter. mycet småtrevlig.t
Citera
2005-10-24, 05:26
  #2
Banned
Maeztroos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jafyfan
Om man är ute efter en komplett avslappnande upplevelse verkar 3x7.5 mg Imovane vara en ganska lagom dos, och sen följer man den efter ungefär tio minuter med varmt té och något att tugga på (helst choklad, men även annat fungerar. Jag kör på hårdvarumjukmackor för tillfället.

Rent medicinskt gör det givetvis absolut ingen skillnad om man häller i sig te eller kaffe (kaffe kanske t.o.m. kan skada effekten), men jag har funnit att té och någon form av snack till ungefärierar.

Man känner effekten komma smygande dakom övriga effekter. mycet småtrevlig.t

Du ser, men imorgon greppar du ingenting alls av det här. "Vad har jag nu skrivit, osv".
Citera
2005-10-24, 12:16
  #3
Medlem
Avgrunds avatar
jaek tyc imovee e jette mys nu ska ut o köra bilen hEjhåå!
Citera
2005-10-24, 12:26
  #4
Medlem
Testa imovane första gången igår.

Kände ingenting i typ 15 min.. sen när jag satt på muggen, Pang.
när jag ställde mig upp blev allting ungefär som man var skitfull fast inte alls.

Allt flöt, man vingla omrking.. gjord en övning.. huvud axlar knä å tå. å när man nådde tååårna då jävlar vare häftigt känsla.. hahaha...

Sen la jag mig i sänen å tvärslockna...

Detta var 1st 7.5mg imovane.

Hur kan man käka 3st och myysa? man borde ju tvärdäcka.

Hur länge orkar man vara vaken på imovane?
Citera
2005-10-24, 12:29
  #5
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miinoo
Testa imovane första gången igår.

Kände ingenting i typ 15 min.. sen när jag satt på muggen, Pang.
när jag ställde mig upp blev allting ungefär som man var skitfull fast inte alls.

Allt flöt, man vingla omrking.. gjord en övning.. huvud axlar knä å tå. å när man nådde tååårna då jävlar vare häftigt känsla.. hahaha...

Sen la jag mig i sänen å tvärslockna...

Detta var 1st 7.5mg imovane.

Hur kan man käka 3st och myysa? man borde ju tvärdäcka.

Hur länge orkar man vara vaken på imovane?

Ta dom på förmiddagen istället!
Tycker det är ganska roligt att knapra 10-20 imovane och sen gå runt på stan å lalla osv..
Citera
2005-10-24, 12:36
  #6
Medlem
xaragorns avatar
Rätta mig om jag har fel nu, men har FASS nyligen ändrat på informationen om Imovane?

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2

Citat:
Särskild receptblankett krävs


N05CF01
Sömnmedel

Har för mig att det stod något i stil med "Insomning" förut ....

MVH
Citera
2005-10-24, 13:35
  #7
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaragorn
Rätta mig om jag har fel nu, men har FASS nyligen ändrat på informationen om Imovane?

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2



Har för mig att det stod något i stil med "Insomning" förut ....

MVH

Kan inte minnas att det stod något med insomning innan, det står likadant på stilnoct. Men jag kan ha fel.
Citera
2005-10-24, 13:37
  #8
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
jaek tyc imovee e jette mys nu ska ut o köra bilen hEjhåå!


Försöker du vara rolig eller är du bara dum?
Citera
2005-10-24, 14:43
  #9
Medlem
TomiXs avatar
Hehe, en polare på en fest blev ikörd 5st 7.5mg Imovane i två omgångar, först 2st i en turkiskpeppar snaps, inte fan deckade han, bara gick runt och var skitfull rent ut sagt, sen fick han en till med 3st 7.5mg, den jäkeln stod fortfarande men deckade till slut efter en timme

Detta gjordes för att en vän ville få hämnd på "offret" för att denne klottrat på honom förra festen.
Citera
2005-10-24, 14:49
  #10
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaragorn
Har för mig att det stod något i stil med "Insomning" förut ....

MVH

Nu vet jag inte med säkerhet vad det har stod tidigare, men det är mycket möjligt att det istället stod "insomningstablett" , eftersom det är vad Imovane är.
Citera
2005-10-24, 15:07
  #11
Medlem
Är 99% säker på att det alltid stått sömnmedel. På stilnoct har det alltid stått det iaf..
Citera
2005-10-24, 15:36
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Ta dom på förmiddagen istället!
Tycker det är ganska roligt att knapra 10-20 imovane och sen gå runt på stan å lalla osv..

Jag har ju aldrig testat.. men effekten jag fick igår på 1st..
Kan jag knappt tänka mig effekten av 10-20st och sen ut på stan...

Låter väldigt långt borta..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback