Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-01, 22:47
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag har inget emot ett folkhem, men det ska inte vara staten som har hand om det.
Men hur ska det i så fall gå till. Berätta.
Citera
2016-01-02, 00:44
  #146
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornbrumm
Men hur ska det i så fall gå till. Berätta.

Staten är för inkompetenta för det. Låt privata initiativ ta hand om det. Det blir bättre i längden.
Citera
2016-01-02, 21:40
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Staten är för inkompetenta för det. Låt privata initiativ ta hand om det. Det blir bättre i längden.
Nej du. Vi sätter inte räven till att vakta hönshuset. Varför har du som agenda att förstöra det svenska folkhemmet i lönndom ?
Citera
2016-01-03, 02:11
  #148
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornbrumm
Nej du. Vi sätter inte räven till att vakta hönshuset. Varför har du som agenda att förstöra det svenska folkhemmet i lönndom ?

Folkhemmet är redan förstört.
Citera
2016-01-21, 21:30
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Almqvist
/.../
Jag har dock inga egna ambitioner att starta eller delta i något nytt parti och diverse övriga nämnda potentiella aktörer har jag inget med att göra.
Nu vet vi att du bara är en liten lögnare eftersom du när du skrev det här hade investerat ca en halv mille i dessa "övriga nämnda potentiella aktörers" bolag samtidigt som du förnekade all koppling till dem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback